*help* Heeeel dik oog!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

*help* Heeeel dik oog!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-03 20:00

Ik haalde net Joop uit de wei, en hij heeft echt een heel erg dik oog, hij kan hem niet eens opendoen!!
Hij had al een beetje ontstoken ogen, van de vliegen enzo, maar dit heb ik echt nog nooit gezien!!!
Het is niet hard ofzo, en van binnen best heel rood.
Weet iemand wat dit is, en wat ik ertegen moet doen?!

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (Belgiƫ)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 20:12

Licor heeft het ook al twee keer gehad... Telkens was het de volgende dag voorbij. Het ziet er heel erg eng uit, en ik weet niet precies wat het is, maar zolang het morgen weer weg is, zou ik me geen zorgen maken. Anders had ik de DA gebeld, maar nu vond ik dat niet nodig.
Ik depte zijn oog met koud water, maar ik denk niet dat het echt wat uithaalde...

Licor stoot zich nogal vaak tegen dingen, dus ik denk dat het daarvan moet geweest zijn... Een soort van Blauw Oog dus...

Roxanne_

Berichten: 2061
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Rotterdam!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 20:20

Jackien heeft dat ook een keer gehad, ze hield haar oog ook helemaal dicht enzo. Ik heb toen gewoon een kopje gekookt water af laten koelen en toen een watje daarmee natgemaakt en 't oog helemaal schoon gemaakt. De volgende dag was het al een stuk minder, 't was toen nog wel een heel klein beetje dik dus ik heb het toen gewoon nog een keer helemaal schoongemaakt en daarna was het weg.

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-03 20:32

Oh oke, ik heb het al met uitgekookt water schoongemaakt, en kijk morgen dus wel verder.
Hij KAN echt zn oog niet opendoen, t ziet dr heel raar uit. Maar dan zal het morgen vast wel beter zijn.