wuswa schreef:
problemen moet je niet kopen, die krijg je gratis en vanzelf....
Hier geef ik je 100% gelijk in..... Er komen vaak dingen om de hoek zetten waar je niet op zit te wachten.
En wat betreft de eerlijkheid..... Ook zelf allert blijven. Goede afspraken maken enzv. Ik kon ook een bloed mooie merrie kopen voor €1000,- met een mooie leeftijd van 5 jaar. Maar dan komt inderdaad de vraag wat is er aan de hand....Waar zit het gebrek of zelfs gebreken. Het was midden in de zomer alle paarden stonden in de wei behalve zei. We kwamen onverwachts kijken dus het paard werd niet voor ons binnen gezet. Ze had geen mooie volle staart dus er gingen bij mij belletjes rinkelen. Ik heb naar de gebreken gevraagt.... Toen werd er het volgende gezegt: 'Zoals ze nu naast me staat heeft ze geen gebreken'
Zoals ze nu naast me staat nee dat klopt want ze stond op stal en daar heeft ze geen last van dr zomer exceem of iets wat met zon te maken heeft. Toen heb ik voor gesteld om de dierenarts het paard helemaal te onder zoeken. Geen gebreken ik koop haar en de dierenarts kosten zijn voor mij. Heeft ze inderdaad wel een gebrek zijn de kosten voor jou en de merrie blijft ook voor jou. Natuurlijk is de dierenarts er niet bij geweest want het paard had gebreken.
Dus hier wil ik maar mee zeggen dat inderdaad niet iedereen eerlijk is maar altijd een paard komen met vol verstand en je mond op de juiste plek. Heb je niet genoeg kennis? Altijd iemand mee nemen die dat wel heeft.....Maar dat zullen de meenste bokkers weten.