na zich gestoten te hebben een dikke lip...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

na zich gestoten te hebben een dikke lip...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-03 19:27

onder het rijden heeft mijn paard zich flink gestoten bij zijn mondhoek (ook nog waar het bit komt Scheve mond ) was echt een behoorlijke klap,was een sneetje en aan het bloeden,ik goed schoon gemaakt,mondje van binnen nagekeken maar leek in orde,haar dus op de wei gezet,maar ging ik haar erna eraf ging halen was het eromheen echt dik opgezwollen enzo,het deed haar pijn als ik eraan wou komen enzo,ze eet trouwens wel gewoon.
op stal zeiden ze gewoon een bloeding in de lip en kon niet veel kwaad,klopt dat?
of is er iets wat ik eraan kan doen?of juist niet moet doen?

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*


beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-03 21:55

niemand? Verdrietig

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 21:58

Ik denk dat je het moet zien alsof je zelf je lip heel hard hebt gestoten of als je een tand door je lip hebt ofzo. Dan word het warm en flink dik. Hou het gewoon in de gaten, ik denk niet dat je je echt zorgen hoeft te maken.

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 118 bezoekers