knakkend gewricht

Moderators: Angela, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Tinka

knakkend gewricht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-03 18:23

Er is al een vraag over een vergelijkbaar iets maar bij mijn paard is het toch anders. Toen ik mijn paard 1 1/2 jaar geleden kocht had ze al een knakkend gewricht in haar achterbeen. Ze heeft nooit kreupel gelopen en ook geen verdikte gewrichten oid. Toen ze op de wei stond heb ik het eigenlijk niet gehoord met rijden. Maar nu ze weer op stal staat valt het weer extra op. Vooral aan het begin met rijden, eerste 15 min ong. Volgens mij is het gewoon hetzelfde als een mens met een knakkende knie. Waarschijnlijk dat het door beweging midner wordt. Heeft iemand hier ervaring mee, want ik maak mij toch wel een heel klein beetje zorgen. Ben altijd een beetje paranoia als het om mijn eigen paard gaat.

Kyona

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 06:47

dat hoor je heel vaak hoor. heeft dacht ik te maken met de hoeveelheid van het gewricht. Schijnt geen kwaad te kunnen; pas is een paard gekeurd door de dierenarts en daar hoorde je het ook - werd gezegd dat het onschuldig was. Zou me dus maar geen zorgen maken! Soms heb je paarden die dit van jongs af aan doen.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie