hele vreemde ogen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
allegria
Berichten: 104
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-01 10:45

hoi iedereen ik heb een 4 jarige welsh die tot nu toe 100% gezond is geweest heeft een veulen maar nu heeft ze nogal rare ogen ze zien er dik en gezwollen uit met rode oogleden ik laat de da zo snel mogelijk komen natuurlijk maar ik vroeg me af of iemand hier in ieder geval wat meer over kan vertellen ik denk zelf aan een bacteriele oog onsteking greetz suus

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-01 10:57

Ligt er ook een (melkachtige) waas over de ogen? En knijpt ze haar ogen een beetje dicht? Iig een goed idee dat je de da laat komen, ik ben heel voorzichtig met ogen, paard van een vriendin van me is door een te laat ontdekte oogontsteking nl een deel van zijn gezichtsvermogen verloren...en zijn oogontsteking kon ook niet meer met druppels en zalf behandeld worden, ze moest met hem naar de kliniek voor injecties in zijn oogbol...brrrr...laat je weten wat het was als de da geweest is??? Maar ik meen dat dicht knijpen en een melkachtige waas ook kenmerken zijn bij een ontsteking, maar of dat er altijd bij hoort weet ik niet... Verward

Kadans
Berichten: 193
Geregistreerd: 12-07-01
Woonplaats: silvolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-01 20:04

het klinkt raar maar een paard bij ons op stal had dat ook en de kreeg dag en nacht een koude wind op de ogen
dus ik zal ff gaan checken of het niet tocht