Help! Wratten (met foto!)

Moderators: Angela, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Jel

Help! Wratten (met foto!)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-03 19:27

Kent iemand dit soort wratten? Mijn jaarling heeft dit op z'n bovenbeen, het lijkt mij geen jeugdwratje ofzo. Heeft iemand hier ervaring mee of ze vanzelf weggaan of dat het iets anders is?

Helaas kreeg ik het linkerstukje niet weg op de foto, dus niet op letten a.u.b. *LOL*
Afbeelding

Paardenboeken te koop, kijk in mijn profiel!

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 19:48

Ja, ze kunnen nog wel wegtrekken,het kunnen jeugd wratjes zijn.En als ze niet wegtrekken zal hij er waarschijnlijk geen last van hebben

xThalyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 21:12

Hallo,

En pony die ik verzorg die heeft dus ook wratten. Hij heeft ze ook sinds zijn 3de jaar dus het hoeven niet persee jeugdpuistjes te zijn. Het kan natuurlijk wel. Als ik jouw was zou ik even kijken of het weg trekt, zo niet dan moet je even je da bellen. Bij die pony bij ons hebben ze hem een keer weggesneden alleen hij zit op een zeer ongunstige plek want hij zit precies achter zijn singel.
Nou was het de laatste 2 maanden zo warm... en wat is er gebeurd, de wratten zijn als het ware een beetje verdroogd en er zijn deeltjes van de wratten afgevallen. Ze zijn dus wel kleiner geworden. De da zei tegen ons dat het kankergezwellen konden zijn maar dat is verder niet schadelijk.
Succes ermee! ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Ode

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 17:13

Mijn jaarling zit op zijn neus onder de wratten.
Het is echt een trosje geworden.
Laats kwam de d.a. voor te enten en toen heb ik meteen gevraagt of het niet erg was.
De d.a zei dat we er niets tegen moesten doen want nu gaat het lichaam van het paard er anti stoffen tegen maken.
Lekker laten zitten en het moet als het goed is na een maand of 4 a 5 weg gaan.
Bij Yetro zitten ze er nu een maand of 3 a 4.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie