Jahoor, hij heeft toch.....

Moderators: Angela, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Hillebill

Jahoor, hij heeft toch.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-03 07:39

een schimmelinfectie.
De DA heeft het onderzocht en hij heeft toch een schimmelinfectie. Alleen in een ovale vorm terwijl schimmels meestal rond zijn. Ze zou even kijken wat het precies voor schimmel is maar hij moet wel behandeld worden. Met Imaverol heb ik reeds gedaan. Maar dit helpt echt niet. Elke dag dekje verschonen, borstels schoonmaken, hoofdstel schoonmaken, elke dag andere kleren aan, niemand mag aan mijn knollie zitten en noem maar op. Ik heb het meegemaakt en het is geen doen en het gaat ook niet weg. Ik laat hem zaterdag enten voor de schimmelinfectie. Wel duur maar dat scheelt mij een hoop bloed, zweet en tranen. Met die enting hoef ik niet steeds kleren, borstels, hoofdstellen en noem maar op schoon te maken. Kruisbesmetting kan dan niet meer. De schimmel moet verdwijnen en hij krijgt het dan als het goed is ook niet meer terug. Dus zaterdag enten, 14 dagen later weer enten en dan om de 9 maand. Ben benieuwd.

Wie heeft ervaring met enten tegen schimmelinfecties??????

Hillebill

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-03 12:23

Helemaal niemand die mij kan vertellen of dit een goed middel is en of de schimmel weg trekt (krijgt hij weer haren op de kale plekken?)

Jemig

Adrienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 13:08

Je kunt er het beste een telefoontje aan Arthur's Western Store in Vorstenbosch aan wagen. Hij heeft een spulletje wat super werk tegen schimmel.
Ik heb geen idee meer hoe het heet maar als je vraagt naar een zalf die goed werkt tegen schimmel dan weet hij het je wel te vertellen.
Ik heb het jaren geleden voor mijn paardje gebruikt en die had het echt heel erg te pakken. Nu is een stalgenootje van mij druk aan het smeren en ook haar paard begint te herstellen en dat paard heeft een dusdanig chronische schimmel dat zelfs een Prednison kuur GEEN resultaat had.

Ik kan Arthur's nummer voor je opzoeken, als je het wil weten PB me maar even.

Succes

O ja voor ik het vergeet, de haren groeien gewoon weer terug hoor, maar dat gebeurd pas als de schimmel echt dood is!
Adrienne

Hillebill

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-03 13:39

Gelukkig de haren komen terug. Ik schok al dat ik een gestippeld paard eraan over zou houden.

Ik heb weet ik veel hoeveel middeltjes gebruikt, niets helpt. Zaterdag wordt hij ervoor geent. Maar bedankt voor je tip.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie