Konijntje ziek...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sanne222

Berichten: 691
Geregistreerd: 03-11-02

Konijntje ziek...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-03 17:34

Mijn konijntje is sinds vanochtend ziekjes...
Hij wil niet eten, graaft zichzelf helemaal in en is soms helemaal apatisch.
Het lijkt op trommelzucht maar zijn buikje is niet opgezwollen of heel zacht, ook geen rommelgeluidjes maar juist heel stil.
Ik heb hem voor de zekerheid toch maar Aeropax gegeven en een beetje lactosevrije Nutrilon met electrolytenoplossing. Over een uurtje nog maar een Aeropax en een beetje Olvarit wortelhapje, maar ik ben bang dat het einde toch aan het naderen is...Hij is namelijk al ouder dan 10 en zijn nieren zijn versleten....als hij morgen niet opgeknapt is leg ik hem wel aan het infuus want hij wil ook niet drinken....
Ik heb hem net nog een kusje op zijn neusje gegeven want ik zal het toch wel heel erg vinden als hij het niet haalt... Verdrietig Ach gut

Mist

Berichten: 9492
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 20:40

veel sterkte !! Ik hoop dat ie het haalt. Helaas is mijn konijn een paar weken geleden ook overleden (terwijl ik met de DA aan de telefoon zat omdat ik wilde dat ze langskwam)

sanne222

Berichten: 691
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-03 21:56

Dank je! het gaat alweer een beetje beter met hem, zijn oortjes staan al rechtop Lovers . Het is echt verschrikkelijk als een beestje wat mankeert en je kunt niet veel voor hem doen. Huilen ....konijntjes kunnen niet veel hebben namelijk, hopelijk blijft het nu de goede kant op gaan! Scheve mond
Wel erg trouwens dat je DA er niet op tijd bij was om je nijntje te helpen Verdrietig