explosie kokersmeersel

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-03 18:08

euhm ja, gewoon als hij in ontspannen toestand is. en dan is het 't beste om koker én slurfje schoon te maken. Daarom heb ik ook wat van het middel afgetroggeld Xena; ik vroeg wat het was en of er iets vergelijkbaars was. Het moest wel iets zijn wat niet ging irriteren als er restjes achterbleven zei hij, wacht maar ik geef je wel wat. Dus heb ik een halve liter Hibiscrub gekregen, het moet verdund worden met water. Het lijkt op frambosenlimonade. Als er weer eens een DA bij jullie over het erf loopt kun je misschien om vragen.

oh ja, de ass. maakte alles schoon met watten. was op zich wel lachen zo aan de snelweg met file. 2 schaarsgeklede meiden met een paard zijn slurf bezig en de vunzige DA die zat toe te kijken... mensen moeten wel gedacht hebben, haha! Haha!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 20:19

Nou gelukkig valt het mee! Beter voorkomen als genezen.

Ik heb altijd wat betadineshampoo binenn handbereik opp de spuitplaats, als ze hem laten hangen kan ik gelijk aan de slag Haha!
Valt nog neti mee want de ruinen trekken hem vaak weer in en de hengst begint zo fanatiek tegen zijn buik aan te kloppen dat ik er ietwat onpasselijk van wordt Scheve mond

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-03 21:11

*grijns* Haha!

xena

Berichten: 1433
Geregistreerd: 05-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 22:51

schaars gekleed ook nog.......kan me enigzins voorstellen wat ze gedacht hebben Haha!