Pech pech en nog eens pech

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Kido

Berichten: 5332
Geregistreerd: 04-08-03
Woonplaats: Ergens op deze aardbol.....

Pech pech en nog eens pech

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-03 17:02

Mijn paardje staat al twee maanden stil i.v.m kreupelheid zij heeft al ruim twee jaar artrose waarvoor zij ook behandelt is ook sttaat zij op spec beslag eg bars en zooltjes en siliconen twee maanden terug was zij ineens weer kreupel wij weer naar kliniek en behandelt nou had zij vorige week goed moeten lopen maar helaas dus vandaag verder gezocht naar de oorzaak is vandaag verdoofd tot en met haar kogel en nog steeds niet goed nu staat ze daar nog en blijft daar logeren vanacht en dan gaan ze morgen verder kijken de veearts weet het niet maar was niet zo positief
Het rijden mis ik niet als me paardje maar weer goed gaat lopen.
Wat ik erg zielig voor haar vind is dat ze vanavond geen slobber krijgt voor het eerst in tig jaar Vingers aflikken


Soph12

Berichten: 4076
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 17:13

beterschap maar voor je paardje, maar nieteens slobber aaaah os arm paard!

Mijn lieve Rikje heeft een nieuw baasje...

Kido

Berichten: 5332
Geregistreerd: 04-08-03
Woonplaats: Ergens op deze aardbol.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-03 17:16

ik kan er wel naar toe maar dan zit ik in de file en het is een uur rijden naar de kliniek ze staat in Honselerdijk in hoek van holand in de buurt maar morgen krijgt ze extra!

Pepcel

Berichten: 158
Geregistreerd: 02-05-03
Woonplaats: Ossendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 18:24

Hoi Kido,

Wat zielig! Geef niet op, hoor. Ik hoop dat er wat aan te doen is. Mijn pony heeft ook artrose maar is na behandeling erg goed en ik mag er alles meedoen (wat je van een 25-jarige kunt verwachten dan). Ze wordt dan ook behandeld door een zuiver met natuurlijke middelen werkende arts uit Belgie. Ik hoop dat je da een oplossing heeft en het allemaal goed afloopt! Veel succes! Laat het even horen ook.

Groetjes

De liefde van een dier is onbeschrijfelijk!

Kido

Berichten: 5332
Geregistreerd: 04-08-03
Woonplaats: Ergens op deze aardbol.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-03 18:39

Het ziet er slecht uit voor whisje maar verlies de moed niet er is in het hele been zit artrose maandag weer terug om te besluiten hoe verder.

Als tranen een trap konden bouwen en herinneringen een brug.
Dan klommen we de hemel in en brachten we jullie gezond mee terug.

Whisper en Shadow Together forever

nokemi
Berichten: 1881
Geregistreerd: 03-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 09:06

veel sterkte dan maar,en ik hoop dat je de juiste beslissing maakt indien het niet meer goed kan komen,
maar zal voor je duimen dat het weer goed komt.

iniak

Berichten: 532
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 12:12

Veel sterkte, ik heb 'm paardje (met peesklap) ook 6 weken ver weg in revalidatie gehad; niet leuk Huilen en ik ben blij dat hij weer in de buurt is ook al kan ik er nog niet op rijden-Succes ermee!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: kimmetje26, Nienkje_H, Tamara1991 en 67 bezoekers