*Update obelix en hoeven!*

Moderators: Angela, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

obelix

*Update obelix en hoeven!*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-03 11:15

Heey,

Heeft even geduurd voor ik deze update kon schrijven maar goed..

Tijdje terug heeft er hier een topic gestaan over dat obelix maden in zn hoef had (1hoef) ,ik heb een spulletjes van de dierenarts gehad en dat is nu over..

Punt 2 is dat hij nu met zn linkervoorhoef met hele erge rotstraal staat..
Ik kwam er achter en typisch was die middag net de smid geweest en had wat paarden gedaan op stal..Maar ja ik wist niet dat die van mij moest omdat ik een week ziek was geweest.. Scheve mond Huilen
Nu is dus mn eigen smid op vakantie... Scheve mond Flink balen dus.....
Ik de dierenarts weer gebeld en antbiotica gekregen...
Heb alle smeden afgebeld maar ze konden allemaal pas over 1,5 week komen ... Nou nee,het moet gewoon binnen een paar dagen gebeuren.. Toch 1tje gevonden die gelijk wilde en zei..As dinsdag heb ik tijd voor je... Afijn,beter iets als niets dus meteen ja gezegd...Hij was eigenlijk mn laatste hoop Verdrietig

Toen werd ik later op de avond gebeld door een andere smid dat hij evt over 1,5 week wilde komen en er dan ijzers met zooltjes onder wilde slaan,met een laag egyptische zalf erin..
Wie weet of dit zou kunnen helpen??
Hij staat nu zielig op stal... Hij vermaakt zn eigen op zich wel maar ik vind het zo sneu voor hem..
Hij loopt er ook niet goed op nl. En aangezien hij over een flink stuk steentjes moet voor hij op zn landje is wil ik het m niet aandoen om daar 4 x per dag overheen te moeten om die hoef schoon te maken ...
Dus zodoende dat hij binnen staat...

Wie o wie kan mij zeggen of het idee van de laatste smid helpt... Verward Verward

Alvast bedankt...

SGFotographics.

Paarden Fotografie

MirandaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 15:02

wat een gedoe zeg Boos!

Dit schiet niet op zo..
Ik heb geen idee of zooltjes helpen Verward Sterkte in ieder geval nog met hem Ach gut

Ode

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 16:47

die egyptische zalf helpt wel heel goed.die heb ik ook gebruikt bij mijn paard.stinkt alleen wel heel erg.ik weet alleen niet of je paard meteen zooltjes nodig heeft.bij mij was bekappen en zalf genoeg.

succes

Je bent wat je diepe, bezielende wens is en zoals je wens is, zal je wil zijn.
Zoals je wil is, zullen je daden zijn en zoals je daden zijn, zal je lot zijn.

recreatie +2

Rytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 18:26

??? Ik heb geen idee... Ik wil wel effe reageren op die maden. Een haflinger bij de buren had dat ook bij 1 hoef. De eigenaar is een boertje zeg maar en die heeft ze er door mij laten uithalen en toen ondergesmeerd met teer. Nu zijn ze weg want daar zijn ze aan doodgegaan.

Life go's on

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie