ei vast blijven zitten?

Moderators: Angela, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Jacksel

ei vast blijven zitten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-03 20:33

Vorig jaar zomer had ik een berichtje geplaatst over een merrie die zich als hengst gedroeg. Ze dekte andere merries, brulde en dat soort dingen. Ik ben, omdat hier niets aan werd gedaan, weg gegaan bij de betreffende manege, maar aangezien ik die pony 5 jaar lang heb gereden kon ik haar natuurlijk niet zomaar vergeten.
Ik heb vandaag te horen gekregen dat er (na driekwart jaar Lips are sealed ) eindelijk iets aan is gedaan, het bleek zo te zijn dat er een eitje vast zat. Ze heeft hormonen gehad en na een poosje schijnt ze eindelijk beter geworden te zijn.
Nou heb ik hier zelf dus echt nog nooit van gehoord, dat dat kon. Eerder was wel een keer gezegd dat ze schijnzwanger was, maar of dat hetzelfde is Verward

Is er iemand die mij iets beter uit kan leggen wat dit nou precies was en waardoor ze zich zo vreemd ging gedragen?

ps. Ik kom dus nu niet meer op die manege en heb dit ook via via gehoord, maar die pony heeft heel veel voor me betekend, dus vraag ik me wel af wat het nou precies was.

On and on the rain will fall, like tears from the stars...
When you're lost, hurt, tired and lonely something beautiful will come your way

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 09:46

Ja dat kan, een merrie bij ons op stal heeft een verstopte eileider, ze krijgt daar ook middelen voor.. Merrie is eigenlijk altijd hengstig als ze dit spul niet krijgt.. Schijnzwanger is volgens mij wat anders..

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie