Hoesten na inenting?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Letizia

Berichten: 12147
Geregistreerd: 24-04-02

Hoesten na inenting?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-03 16:13

Sinds dinsdag hoest Darmorah, maandag is ze ingeënt tegen Influenza, Tetanus en Rhino, kan dit de oorzaak van het hoesten wezen? Het is, naar mijn idee, een droge hoest en er komt geen troep mee en ze heeft ook geen vloeïng uit d'r neus, ze glimt als een spiegel en heeft energie voor tien, dus ik heb niet het idee dat ze zich niet lekker voelt, ik zat ook te denken dat ze misschien last had van het droge weer (stof), als het maandag niet over is bel ik de DA.


Mikey
Berichten: 1090
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Goor/Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 18:09

Het kan. Je spuit als het ware een minder sterk virus in en hier kunnen ze een beetje ziek van worden. Lekker veel naar buiten en als het niet snel beter wordt of slechter wordt kun je altijd DA bellen. Het kan natuurlijk ook van het droge stof komen (of van totaal iets anders!)

Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg !!!

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 22:26

Hoi Letitia!
wWeer vrienden? Haha!
Ja , het kan HEEL goed dat ze gaat hoesten van de influenzaprik.
Wij maken dit ook vaker mee.

Bekijk Stal Doorstap bij De Hollandse nieuwe :
https://youtu.be/OD6m-gWbMvk

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 23:23

ik zou wel even stoppen met rijden.

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*


Letizia

Berichten: 12147
Geregistreerd: 24-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-03 17:40

Nu blijkt Dar dus alleen voor Rhino te zijn ingeënt en niet voor Influenze en Tetanus, foutje van de dierenarts Frusty , nu komt ze woensdag terug voor de rest, mogt het hoesten dan nog niet over zijn laat ik d'r gelijk even er naar kijken.

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 21:18

Wist je dat Nooitgedacht al weer een aantal jaren in Zeeland staat, op een buitenmanege?Hij doet het daar heel goed.Blij dat hij zijn plaats nu gevonden heeft.....

On topic: alleen geent voor Rhino?Wat raar.Enten tegen Rhino is toch al verspilde moeite, is mij verteld.
Maar wij laten alle paarden die binnen komen enten tegen influenza en tetanus, en daar worden er vaak verkouden van!

Bekijk Stal Doorstap bij De Hollandse nieuwe :
https://youtu.be/OD6m-gWbMvk

Letizia

Berichten: 12147
Geregistreerd: 24-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-06-03 09:59

Natasha schreef:
Wist je dat Nooitgedacht al weer een aantal jaren in Zeeland staat, op een buitenmanege?Hij doet het daar heel goed.Blij dat hij zijn plaats nu gevonden heeft.....


Ik ben blij om te horen dat het goed met hem gaat Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, SemrushBot en 130 bezoekers