Rare bulten

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
VeraM

Berichten: 561
Geregistreerd: 07-05-02
Woonplaats: Apeldoorn

Rare bulten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-03 13:44

Rihjoka heeft op op de vetlokken van alle vier de benen een rare bult. Het is van hetzelfde spul als zwilwratten. Het doet geen pijn als je eraan komt. Soms vallen er stukken vanaf en de andere dag zijn ze veel groter en steken ze door haar sokken heen. Heeft iemand een idee? Ik zal proberen om er vanavond een foto van te maken.

Richt je paard recht en rijd het voorwaarts


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 13:55

ehm, volgens mij bedoel je het spoortje. Dit is een stukje vehoornde huid, die onder het begin van de vetlok zit. Je kan dit gewoon laten zitten, en als je ze te groot vind worden kan je ze er af brokkelen. Elk paard heeft die dingen

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 14:35

Ik sluit me helemaal bij tessya aan. Niks om je druk over te maken, ieder paard heeft dat.

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 14:39

Idd dat is het spoortje en die hoort er dus te zitten het ene paard heeft ze wat groter als de andere.
Vroeger had een paard 5 tenen en dit is een overblijfsel van die teen. Maar dan praten we wel overheel erg vroeger toen het paard een eohippus (?) hete.

VeraM

Berichten: 561
Geregistreerd: 07-05-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-03 14:58

Meen je dat nou? Heeft ieder paard die? Moet je nagaan 14 jaar met paarden bezig en dit weet ik gewoon niet! Nou ja bedankt in ieder geval.

Richt je paard recht en rijd het voorwaarts

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 15:01

Ryhjoka schreef:
Meen je dat nou? Heeft ieder paard die? Moet je nagaan 14 jaar met paarden bezig en dit weet ik gewoon niet! Nou ja bedankt in ieder geval.


Je kan ook niet alles weten ik zit ook al aardig lang in de paarden en ik leer elke dag weer bij! vind ik ook echt niet erg je kan altijd van iemand anders leren zeg ik altijd!

en dit wist ik ook niet ik weet dat ze er zitten en dat elk paard ze heeft maar voor de rest...???


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, Poekkie en 86 bezoekers