grrrr, toch nog ontstoken :(

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Machie

Berichten: 16004
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

grrrr, toch nog ontstoken :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-03 15:25

Hellas helaas, het leek allemaal perfect te genezen na de castratie van Baloe, maar nu, ruim 2 maand later... toch nog een ontsteking Boos!

Nou moet Baloe 2 weken aan de antibiotica... en ik heb het al zo vreselijk druk met school, moet mn toetsen halen, anders moet t paard weg Verdrietig
Nouja, baloe hoeft niet weg, maar dan moet ik minder werken... en aangezien ik hem zelf moet betalen....

En verder moet ik Baloe ook nog 3 keer per dag 15 minuten gaan afspuiten!

Waar haal ik in hemels naam die tijd vandaan?
gelukkig nog 1 ruim weekje, en dan ben ik vrij! Kan ik alles goed maken met m paardje!

Sorry, moest het even kwijt. Ik baal er gewoon van!

Gelukkig gaat alles troep er wel uit, en blijft het niet zitten. volgens de DA hoefde ik me geen zorgen te maken! Maarja... dat doe ik natuurlijk wel Boos!

Pepcel

Berichten: 158
Geregistreerd: 02-05-03
Woonplaats: Ossendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 18:17

Kop op! Zet effe door met die toetsen en je kunt er weer tegenaan. NU is het even doorpezen, maar daar zul je straks genoeg plezier van hebben. Lekker met je paardje rijden enzo. Met die ontsteking gaat het vast goed!
succes!

gabyfedde

Berichten: 11897
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 18:28

Dat is balen zeg. Maar let er met het afspuiten wel op dat je het water over de wond laat stromen en NIET in de wond spuit. Als je dat doet spuit je het vuil er juist in en dat is net niet de bedoeling. Dus gewoon boven de wond richten. Veel succes ermee!

Machie

Berichten: 16004
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-03 22:53

gabyfedde schreef:
Dat is balen zeg. Maar let er met het afspuiten wel op dat je het water over de wond laat stromen en NIET in de wond spuit. Als je dat doet spuit je het vuil er juist in en dat is net niet de bedoeling. Dus gewoon boven de wond richten. Veel succes ermee!


heel erg badankt!
alleen is t wel moielijk om bover de wond te spuiten Haha!
Maar ik weet hoe het moet, heeft de DA me laten zien, pas na de castratie...

Bedankt voor de bemoedigende woorden!