Calendula Echinacea Gel?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Calendula Echinacea Gel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-03 22:03

Calendula Echinacea Gel - Een homeopatische zachte gel voor de ontsmetting en verzorging van oppervlakkige wondjes. Ook zeer geschikt voor de behandeling van slecht helende wonden.

Ik zag in het foldertje van de Paardendrogist dat-ie deze maand in de aanbieding is. Wie kent deze gel? En is het de moeite waard om een pot aan te schaffen?

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


prompter

Berichten: 11045
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 22:05

Hee, daar ben ik ook wel benieuwd naar eigenlijk - ik heb de laatste keer het kleinste potje meebesteld, en vandaag heb ik het op stal nog in mijn handen gehad ("oh ja, dat heb ik ook nog, zou het nou wat zijn?") dus ik wil het ook wel graag weten Haha!

Extremely rare and Beyond Compare

Mikey
Berichten: 1090
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Goor/Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 22:19

Ik smeer het zelf altijd op mijn eigen wondjes... Ik heb nogal snel de neiging om lelijke littekens te vormen, maar op elk wondje waar ik dit op smeer krijg ik geen littekens. Toeval of waarheid? Geen idee, maar ik blijf het gebruiken!

Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg !!!

Merel

Berichten: 1175
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 22:27

Mijn welsh heeft een ernstig draadbeen gehad, en toen heb ik hem een half jaar in verband gehouden, met deze gel! Zijn wond is ontzettend mooi genezen, was ook een slecht helende wond. *LOL*

Ik weet niet of het met een andere creme ook zo mooi genezen zou zijn, maar we gebruikten toen steeds calendulazalf die je bij de apotheek kan halen, maar dat pakte nogal duur uit Lips are sealed . Was alleen maar in vrij kleine verpakkingen te krijgen, dus toen vond ik deze en ik weet dat echinacea ook heel goed is, dus hebben we die gekozen en het beviel prima!!

Hadden ze 'm toen niet in de aanbieding kunnen hebben?!

Ik denk dat ik hem bestel, want al mijn smeerseltjes zijn momenteel op! En het beviel goed, dus... Haha!

naomi_s
Berichten: 1354
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 17:57

dat spul werkt super!!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 02:39

Ik heb gewone calendulan-zalf van VSM. Gewoon bij de drogist gehaald. Toen Kasmier een keer een muilkorf om had in de kliniek had hij rondom z'n neus alles kapotgeschuurt. Ik heb een tijdje de zalf gebruikt en het hielp super.

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 11:09

Callendula en Echinacea werken beide ontsmettend en helend. Verder verhoogt echinacea de weerstand. Ik gebruik beide regelmatig (niet als mengsel) en ben er heel tevreden over.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Phuddle, Trendiction en 93 bezoekers