gedrag aantonen door foto te bekijken?

Moderators: Dyonne, Angela

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Sabine

gedrag aantonen door foto te bekijken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-03 14:24

Jullie moeten eerst het hele verhaal weten.
Vandaag zouden wij, als rijvereniging de Brinkruiters doorAnnen (mijn woonplaats) rijden, om de opening van een nieuw carrilion (hoe schrijf je dat) aan te kondigen. Er zou dus ook een kar meegaan met een luidsprekerinstallatie. Het paard wat de kar zou trekken, Happy heeft een tijdje geleden last gehad van kreupeheid. Nu heeft ze ijzers en de kreupelheid is wel over,maar ze loopt nog steeds kort van achter. Nu heeft ze de laatste tijd ergens last van: zodra ze voor de kar staat, en op een weg moet lopen, gaat ze aan de kletter. Vandaag ging het dus zover dat de kar, het tuig, bijna mijn moeders auto, een vlaggenmast en een schuur het moesten ontgelden. Ze wordt echt helemaal hysterisch. Haar bazin ligt nu in het ziekenhuis, waarschijnlijk heeft ze een gebroken enkel. Het paard zelf heeft niks, alleen een paar wondjes. Maar haar bazin heeft nog last van haar arm, dat door een ander karongeval kwam. Nu is mijn vraag, is hier iemand die het gedrag van een paard kan "begrijpen" door naar een foto te kijken? Bij vraag maar raak en jeugdhonk had ik daar iets over gelezen. Zouden jullie kunnen vertellen wat jullie denken dat er aan de hand is?

dit is ze:
Afbeelding

het is de linkse, met het meisje met het blonde haar.

alvast ontzettend bedankt, want ik maak me hier toch wel zorgen over.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 14:27

dubbelpost

Sabine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-03 14:45

ja sorry het ging echt perongeluk....ik dacht dat hij nog niet was gepost...
mag deze wel blijven staan?

Cute

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 16:07

Je bedoeld aan de hand van het boek van Linda Tellington-Jones?
Daarvoor is de foto niet duidelijk genoeg. Je moet dan alle onderdelen van het hoofd (oren, ogen, kin, mond, kaak etc) goed kunnen zien.
Je zult dan dus duidelijke foto's van de zijkant en voorkant van het hoofd moeten plaatsen, wil iemand je kunnen helpen.

30-3-2015: merrieveulen v Governor STR x Elite Sport NMK v San Remo x Elite sport v Flemmingh.

Sabine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-03 19:09

nee dat bedoel ik niet. ik bedoel het zgn. "foto lezen" waarvan ik weet dat angelique18 het doet.

beautyfull_mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 22:03

dat fotolezen,daar had ik eens van iemand hier een pb van gekregen.
als ik het goed had moest je die foto naar die mensen opstuuren.
maar met foto lezen los je vaak niet alles op.
ik kan eens navragen volgends mij hebben wij ook nog een adresje.

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

sorayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 07:41

misschien vind het paard het wel gewoon niet leuk voor de kar er staat ook een paardje bij ons op de manege die altijd voor de kar liep zonder problemen en nu je meot het niet proberen dan komen er ongelukken hetzelfde onder het zadel eenrodeoshow

Sabine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-03 09:05

Ik weet wel dat je er niet alles mee oplost, maar ik had hoop dat iemand zou kunnen weten wardoor het komt.
Het paard heeft het altijd leuk gevonden om voor de kar te staan, maar sinds een paar weken gedraagt ze zich op deze manier.

beautyfull_mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 12:00

heb je dan geen foto waar die voor de kar staat?
hebben ze dan mischien wat meer aan.

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

sorayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 12:16

'mischien las van de rug met het trekkenvan de kar?ff chekc door de da of fysio

Natascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 12:44

is er niet iets aan vooraf gegaan voordat ze daarmee begon? Een paard begint daar toch niet zomaar mee? Last van d'r rug, van het been dat kort stond? ALs een paard zomaar ineens ander gedrag krijgt moet er ergens wel iets mis zijn. Ik zou de VA of de hoefsmit eens laten kijken wat het zou kunnen zijn. En een foto van het hele paard is ook iets gemakkelijker voor de liefhebbers hier Haha!

Niets zo charmant als een paard aan de wand: (zie profiel of hiervoor portretten en naambordjes)

Angelique18

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 13:47

K heb je toegevoegt aan msn ik hoop dat ik iets voor je kan betekenen.

Allerliefste Kasper en Mick, Ik zal jullie NOOIT vergeten

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie