gedrag aantonen door foto te bekijken?

Moderators: Angela, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Sabine

gedrag aantonen door foto te bekijken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-03 14:24

Jullie moeten eerst het hele verhaal weten.
Vandaag zouden wij, als rijvereniging de Brinkruiters doorAnnen (mijn woonplaats) rijden, om de opening van een nieuw carrilion (hoe schrijf je dat) aan te kondigen. Er zou dus ook een kar meegaan met een luidsprekerinstallatie. Het paard wat de kar zou trekken, Happy heeft een tijdje geleden last gehad van kreupeheid. Nu heeft ze ijzers en de kreupelheid is wel over,maar ze loopt nog steeds kort van achter. Nu heeft ze de laatste tijd ergens last van: zodra ze voor de kar staat, en op een weg moet lopen, gaat ze aan de kletter. Vandaag ging het dus zover dat de kar, het tuig, bijna mijn moeders auto, een vlaggenmast en een schuur het moesten ontgelden. Ze wordt echt helemaal hysterisch. Haar bazin ligt nu in het ziekenhuis, waarschijnlijk heeft ze een gebroken enkel. Het paard zelf heeft niks, alleen een paar wondjes. Maar haar bazin heeft nog last van haar arm, dat door een ander karongeval kwam. Nu is mijn vraag, is hier iemand die het gedrag van een paard kan "begrijpen" door naar een foto te kijken? Bij vraag maar raak en jeugdhonk had ik daar iets over gelezen. Zouden jullie kunnen vertellen wat jullie denken dat er aan de hand is?

dit is ze:
Afbeelding

het is de linkse, met het meisje met het blonde haar. [/img]

Jantien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 20:02

Dit is een dubbelpost, antwoorden graag bij de andere post.

The universe is a big place. But it's okay - you'll grow into it.
-Carl Munson-

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten