graag advies over beenprobleem

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
zoefie

Berichten: 1168
Geregistreerd: 08-12-04
Woonplaats: Duitsland

graag advies over beenprobleem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-05 16:56

Wha, kom ik vanmorgen bij mijn paardje omdat we op maandagmorgen altijd les hebben. Zie ik dat hij een hele dikke pees heeft aan zijn linkervoorbeen. Het was niet echt heel warm. Helaas door drukte (ik moest werken met oud op nieuw) heb ik niet kunnen constateren wanneer het gebeurd is. Hij is tot nu toe iedere morgen losgelaten samen met nog vier andere paarden in de binnenbak. Ik was gisteren (onder werktijd Bloos! ) even gaan kijken bij hem. En toen zag ik wel dat hij een schaaf of bijtwondje, heel oppervlakkig in zijn nek had. Ik heb toen niet naar zijn benen gekeken.
Nu had ik zelf gedacht, om het eens een dag of drie aan te kijken (een dierenarts is altijd zo prijzig Bloos , en vaak geeft die pijnstillers die ik eigenlijk niet wil)
Mijn paard loopt op dit moment niet kreupel. Ik heb een stukje met hem gestapt over de harde weg (hij was erg fris dus ik ben maar niet ver gegaan) en ik heb gekoeld. Dat ga ik zo meteen nog maar eens doen. De binnenkant van het onderbeen is echt best wel dik. (hij had zowieso al een dikke pees, omdat hij op 3 jarige leeftijd zijn pees beschadigd heeft)
Of zou ik toch maar gelijk een dierenarts laten komen??? (nee hoor, ik ben geen twijfelaar, maar als iemand advies heeft, altijd welkom natuurlijk) en kan het kwaad om over de harde weg te stappen? Verward

zoefie

Berichten: 1168
Geregistreerd: 08-12-04
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-05 16:57

sorry, ik heb per ongeluk dit bericht twee keer geplaatst

Jantien

Berichten: 6469
Geregistreerd: 25-03-02
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 21:31

Aangezien het een dubbelpost is gaat deze dicht. Reacties kunnen in het andere topic.