raar wisselpatroon tanden Tinker

Moderators: Angela, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Vasthi

raar wisselpatroon tanden Tinker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-03 14:46

Toevallig gisteren ontdekt dat mijn Tinker Vasthi aan het wisselen is. Heel vreemd (volgens m'n schoonzus die dierenarts is) want ze wisselt nu dus middenboven en -onder en normaal doen paarden dit als ze 2,5 jaar zijn.

Vasthi is minstens een jaar ouder (op de keuring van afgelopen augustus twijfelde de dierenarts zelfs tussen 3 of zelfs al 4 jaar oud). Kennen jullie paarden, misschien specifiek Tinkers of koudbloeden, die ook zo'n raar wisselpatroon hebben????????

mijn topper Cesair van 't Eemland (Vasthi van 't Eemland X Glen King Hill van de Bonte Parels) 26 mei 2005
*Fenore van Gipsy Spirit*Fenore's Erynn*
Dag lieve Nicole♥, Dag lieve Vasthi♥

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-03 15:23

mijn paard, en 3 jarige nrps, wisseld nu ook. Hij wisseld bijde ondertanden en 1 boventand tegelijk. Dit schijnt ook niet normaal te zijn. Maar volgensmij mijn DA kan t geen kwaad. Net als bij mensen, wisselen ook dieren verschillend. Maar ik denk idd dat jou paardje wel ouders is. Ze beginnen pas met 2.5 jaar met wisselen....

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie