vocht uit een tepel ???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
charene

Berichten: 1556
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: noord holland

vocht uit een tepel ???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-03 14:37

Hai ik sinds kort voor het eerst een merrie in mijn bezit , ze is nu twee jaar oud en nu zag ik van de week dat er uit een tepel (als je er licht in knijpt) een beetje doorzichtig vocht kwam. Kan dit met hengstigheid te maken hebben of Verward Hij is ook ietsje piets dikker dan de andere tepel.
Was van de week met de hond bij de veearts en ik vroeg het ook aan hem , maar volgens hem kon het geen kwaad moest het even aankijken. Vind het toch een beetje raar dus wie kan mij hier meer over vertellen alvast bedankt

Oja ze is niet drachtig Haha!

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 18:25

Volgens mij gebeurt dat idd rond de hengstigheid, en is het toch al niet prettig als je erin knijpt Haha!
Zoalng ze niet warm aanvoelen, harder dan anders zijn, of er gele pus uitkomt is er bij mijn weten niets aan de hand.

sherwood

Berichten: 3268
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Nordhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 21:37

niet aankomen! Dan werk je juist het een en ander aan de gang. Ik ken dat wel, alleen bij een merrie die veulens heeft gehad. Die heeft altijd wel iets in d'r uier zitten, en zolang je er maar niet aankomt gebeurd er niks, maar zodra je denkt ik zal die troep er even uitmelken gaan er vervelende dingen op gang komen.