Wie heeft er ervaring met "Bronchovetsan"?

Moderators: Angela, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

cissie

Wie heeft er ervaring met "Bronchovetsan"?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-03 23:05

hoi,

Mijn paard gebruikt dit nu 2 wk. voor z'n bronchitus, het heeft als doel om de longen schoon te maken en het slijm vloeibaar te maken zodat hij het makkelijker kan ophoesten, maar ik zie tot nu nog maar bar weinig slijm uit z'n neus komen, hij zeverd wel tijdens het eten, kan hij ook slijm ophoesten, maar dat het dan via z'n mond naar buiten komt?
Of ben ik te ongeduldig en zie je pas na enkele weken resultaat?
oja bronchovetsan is een middel van www.puurnatuur.nl van VSM.

In de 1e week ging hij veel meer hoesten dan voorheen volgens de bijsluiter was dit een goed teken omdat het middel dan in werking zou treden, maar ik vraag me toe nu af of het helpt
Volgende week komt de d.a naar z'n tanden kijken omdat dat zeveren me niet zint.

alvast bedankt gr. cissie

esme

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 07:46

Je moet er rekening mee houden dat de vsm produkten wel even tijd nodig hebben ik denk dat je wel wat ongeduldig bent. Vraag het anders aan je d.a. hij komt toch om naar z'n tanden te kijken, heb je gelijk wat meer zekerheid.

be good to horses, the are also good to you

dola

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 14:16

Jah zeker kan het via het hoesten komen daar komt het meeste.Want dat komt eigenlijk regelrecht uit de longen een paard bij ons op stal had een longinfectie en die moest ook het eruit proesten!

How does the bit taste like? Than the horse wispher: Like pain...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie