BOETT deken , echt goed?

Moderators: Angela, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Kimke

BOETT deken , echt goed?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-03 19:25

ik ben van plan om een boett deken aan te schaffen , na allerlei zoeken achter snuffjes die zouden kunnen helpen , en dan tochniet werken ...
Nu zou ik graag reacties krijgen van mensen die zo een deken hebben , werkt het echt goed ?als dat de oplossing is dan ja ...
ervaringen met andere soorten die verkrijgbaar in korte termijn ?

Pantharei7

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 21:19

Ja, ik kan de boett deken aanbevelen!
mijn shetlander heeft er ook een en het help echt heel goed.
Ze heeft bijna geen jeuk meer, terwijl zij hele erge zomereceem heeft.
groetjes marlon

Kimke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-03 21:23

nu ja is het bij mijn haflinger dan wel echt nodig om een gehele pyjama te kopen , schuurt niet tot bloedens toe , maar schuurt wel bepaald delen aan zijn manen af , gelijk zijn staart

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 21:57

de boettdeken werkt omdat de mugjes die de eczeem triggeren niet meer kunnenn steken waardoor het paard geen (of weinig, ligt eraan in welke mate je paard eczeem heeft) jeuk meer heeft
je hebt tegenwoordig ook de ivanhoe hals deken die dus alleen de hals beschermt, maar dan is de staart nog steeds onbeschermt
voor verschillende merken zou je eens op www.icelandic-horses.com kunnen kijken
daar staan links van verschillende shops op die de dekens verkopen van verschillende merken
icy spirit , de ijslandershop, de meulenkamp en ik geloof dat er nog meer winkels ijn
opok bij fra liberte en ik geloof bij fra gaedingi verkopen ze ook eczeemdeken
de link voor de ivanhoe halsdeken staat ook op de site en deze word ook verkocht via icy spirit

ook kan het helpen om op haar voeding te letten, dat ze niet te veel eiwitten binnenkrijgt, een overschot aan eiwit kan de eczeem namelijk ook verergeren
veel succes

Nieuwe Barefoot physio contour sidepull, maat 1, bruin te koop : http://www.bokt.nl/markt/ad/379063/bare ... at-1-bruin

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie