Dikke knie

Moderators: Angela, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Alice

Dikke knie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-03 07:09

Ik merkte gister ineens op dat margot d'r linkerknie een stuk dikker is dan de rechter, ik ga 'm zo even nat spuiten, maar wil daarnaast eigelijk ook even insmeren met een koelingsgel.
Nou zag ik in de paardendrogist 2 soorten staan; equi cooling gel en
Easy leg gel.
D'r staat bij de tweede dat het zeer vriendlijk voor de huid is, maar is ook gelijk een stuk duurder.
Wie heeft er ervaring met 1 van de 2, of mischien allebij?

Nieuwschierig over wat ik heb beleeft in 2 jaar Australiƫ?
Bekijk m'n profiel!!
Of bezoek http://alice23.waarbenjij.nu

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 18:06

Ik heb met allebei geen ervaring... ik zou als ik jou was cole's liniment gebruiken! Dit onttrekt het vocht en masseert gelijk... Als je het gaat gebruiken spuit de knie dan wel eerst af en masseer daarnaar het spul op de knie!

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 19:17

idd cole's liniment is zeer geschikt,als ik pijn heb in me rug smeer ik dat er ook op,en dat werkt super!!!kun je ook door het water doen als je gaat afsponzen.ik gebruik het na de cross altijd.wat ook goed helpt is groene leem,dat onttrekt het vocht aan de knie.succes!

Romargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 21:42

Mijn pony heeft ook vocht in zijn linkerachter knie . Waar kan ik dat cole's liniment halen? en hoe duur is het?

Jantien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 23:43

Cole's Liniment is te verkrijgenbij de ruitersportzaak. Prijs weet ik niet meer, dat zal ook wel afhangen van de winstmarge van de winkel.

The universe is a big place. But it's okay - you'll grow into it.
-Carl Munson-

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 16:19