Dikke knie

Moderators: Angela, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Alice

Dikke knie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-03 07:09

Ik merkte gister ineens op dat margot d'r linkerknie een stuk dikker is dan de rechter, ik ga 'm zo even nat spuiten, maar wil daarnaast eigelijk ook even insmeren met een koelingsgel.
Nou zag ik in de paardendrogist 2 soorten staan; equi cooling gel en
Easy leg gel.
D'r staat bij de tweede dat het zeer vriendlijk voor de huid is, maar is ook gelijk een stuk duurder.
Wie heeft er ervaring met 1 van de 2, of mischien allebij?

Nieuwschierig over wat ik heb beleeft in 2 jaar Australiƫ?
Bekijk m'n profiel!!
Of bezoek http://alice23.waarbenjij.nu

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 18:06

Ik heb met allebei geen ervaring... ik zou als ik jou was cole's liniment gebruiken! Dit onttrekt het vocht en masseert gelijk... Als je het gaat gebruiken spuit de knie dan wel eerst af en masseer daarnaar het spul op de knie!

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 19:17

idd cole's liniment is zeer geschikt,als ik pijn heb in me rug smeer ik dat er ook op,en dat werkt super!!!kun je ook door het water doen als je gaat afsponzen.ik gebruik het na de cross altijd.wat ook goed helpt is groene leem,dat onttrekt het vocht aan de knie.succes!

Romargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 21:42

Mijn pony heeft ook vocht in zijn linkerachter knie . Waar kan ik dat cole's liniment halen? en hoe duur is het?

Jantien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 23:43

Cole's Liniment is te verkrijgenbij de ruitersportzaak. Prijs weet ik niet meer, dat zal ook wel afhangen van de winstmarge van de winkel.

The universe is a big place. But it's okay - you'll grow into it.
-Carl Munson-

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 16:19

cole's liniment is bijna overal verkrijgbaar en kost tussen de 7,5 en 8,5 euro.ook heb je een goedkopere variant en die heeft iets van fovoriet liqidium zoiets :-S maar als je de mensen in de winkel vraagt of ze de goedkopere versie van cole's liniment hebben dan zullen ze je daar vast wel mee helpen.maar probeer ook eens groene leem,dat werkt ook zupergoed,ik gebruik ze samen .na een cross bijvoorbeeld, dan smeer ik klei op de benen zodat ze niet dik worden de dag na de cross en me paard zijn lijf verwen ik met cole's liniment Lachen

jess134

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 17:46

Cole's liniment werkt inderdaad prima, wel moet je uitkijken dat je het niet insmeert als je je paard in de volle zon zet. dan heb je namelijk kans dat het gaat branden! succes

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie