vraagje..

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Zazoutje

Berichten: 4797
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

vraagje..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-03 22:01

mijn verzorgfjord..Zazou.. die heeft 2 kale plekken op haar rug net achter het zadel. nu vraag ik me af.. hoe zou dit kunnen komen. niet door haar zadel. ik dacht eerst ook dat ze het had geschuurt maar hoe komt ze daar bij. eerst ging ze er ook altijd door bokken als je ging rijden MET zadel. dus toen kwam de dierenarts. niks met het zadel maar toch even een wwollen dekje eronder. het helpt een stuk beter

wat denken jullie dat het kan zijn?

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 23:08

De randen van het wollen dekje misschien? Fab heeft ook op verschillende plaatsen bijna kale plekjes waar de rand van haar schabrak zit.

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 00:25

als het warmer word. gaat een paard verharen <--nee?! DUHH...maar door dat verharen wordt de vacht en huid gevoeliger, het dekje of zadel schuurt dan een beetje over de huid en zijn zo alle haren weg. maar je zegt het probleem is opgelost?:)

Zazoutje

Berichten: 4797
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-03 21:45

nee het is niet opgelost... het word alleen niet erger... maar zoals ik al zei.. het komt niet door het zadel, want het zit achter haar zadel. tja het kan door het dekje komen... eigenlijk nooit aan gedacht.. ik zal wel even kijken