Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cuubje schreef:Merk:
Pagony
Prijs:
70 euro
Tevreden ?
Nee, de hals zakte helemaal af bij mijn shet, ik moest hem 3 keer op een dag recht trekken...en ze heeft er meerdere keren mee in de knoop gelegen.....en alsnog kapotte manen omdat de hals afzakte...en ook nog eens super warm..
Isabonny schreef:Cuubje schreef:Merk:
Pagony
Prijs:
70 euro
Tevreden ?
Nee, de hals zakte helemaal af bij mijn shet, ik moest hem 3 keer op een dag recht trekken...en ze heeft er meerdere keren mee in de knoop gelegen.....en alsnog kapotte manen omdat de hals afzakte...en ook nog eens super warm..
Mag ik even hierop reageren?
Heb de deken zelf ook gehad namelijk...zelfs een 2e van gekocht omdat ik er zo tevreden over was.
Je zegt dat de hals afzakt...maar er zitten toch 2 lussen aan die je aan het halster kunt bevestigen? Dan kan de hals niet meer afzakken.
Dit ook geprobeerd, maar weet je hoe vervelend dit voor je paard is, constant de druk/trekkracht op het halster...gaat ontzettend irriteren, op een gegeven moment helemaal open
Super warm? Ik vind de deken juist zo dun dat ik hem echt niet warm kan noemen. Met regenachtig weer is ie daardoor ook weer heel vlug droog.
bruin trek veel warme aan...werdt gloeiend heet in de zon...mijn rambo blijft heerlijk koel
En hoe is het mogelijk dat je shet er mee in de knoop komt te liggen? Was de deken niet te groot dan? Want mijn ervaring was juist dat , als je de elastieken om de achterbenen en van de buikflap goed vast had, dat er weinig aan te verschuiven viel. In ieder geval niet zo erg dat de pony in de knoop kon komen te liggen. Ik had toch ook een pony die graag rolde. Ik moest de deken regelmatig afborstelen. En de deken rechttrekken moest ik dan ook wel eens, maar dat is ook alles.
Ik moest hem 3 keer per dag recht trekken, constant zakte alles, verschoof het, etc. En nee hij was niet te groot. Ik had eerst een maat kleiner maar toen werdt mijn merrie gewoon gekilled omdat de borst/nek super super strak zat...kortom hopeloos geval waarmee ik mijn paard naar mijn idee mee mishandelde...Dan ook nog eens vaak elektrisch geladen..vreselijke banden om de achterbenen.....nee vreselijk
Ik vraag me echt af of die deken dan niet veel te groot was.