Tandarts vandaag geweest *D

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
1metjePaard

Berichten: 389
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Alphen (nb)

Tandarts vandaag geweest *D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-03 16:01

Blijkt dus dat Nevada flink wat haken heeft, waardoor haar wangen open liggen Frusty

Ze stinkt af en toe uit haar neus dit blijkt dus door een afgebroken kies te komen moet nu gaan proberen te spoelen met een slang.. (volgens mij doet dat verschrikkelijk pijn, of ben ik gek) Schijnheilig

Nevada is niet van mij maar ik ga dus kijken of de eigenaar niet bereidt is de kies te laten trekken. De tandarts raadt mij nu dus aan elk half jaar haar gebit te laten controleren..

Nu ik dit weet vindt ik het toch vreemd dat ze juist de afgelopen periode zoveel beter is gaan lopen, lijkt mij dat je pijn hebt als je wangen open liggen??? Verward


janedoe

Berichten: 693
Geregistreerd: 04-09-02
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 17:15

Het is wel te hopen dat de eigenaar bereidt is de kosten te betalen. Zou hij het fijn vinden om met een afgebroken kies rond te lopen die er niet uit mag omdat het geld kost? Hij vindt het vast goed, anders zou hij de tandarts ook niet laten komen lijkt mij.
Succes met spoelen! zal misschien nog wel niet mee vallen. Scheve mond

1metjePaard

Berichten: 389
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Alphen (nb)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-03 18:03

De tandarts moet ik zelf betalen. Nevada is een lease paard en ik betaal eigenlijk bijna alles behalve dan de dierenarts.. en als ze kreupel zou worden of een tijd stil moeten staan krijg ik een ander paard ter beschikking gedurende die tijd.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 bezoekers