Dikke knie

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Dikke knie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-03 20:07

Max is dinsdagavond tijdens de training gevallen Frusty (en ik dus ook voor het eerst van max ). Meteen daarna liep hij in draf wat kreupel dus zijn we direct gestopt. Woensdag liep hij niet meer kreupel maar toen bleek hij op zijn linkervoorknie aan de buitenkant een klein wondje te hebben en rondom dat wondje was het wat dik, een eivormige zwelling. Dus gestapt en afgespoten maar de zwelling werd niet minder.

Vandaag wederom niet kreupel maar wel een dikke en warme knie. Ik ga dus morgen de dierenarts maar even bellen om te overleggen. Iemand een idee wat het zou kunnen zijn. Ik zat zelf in eerste instantie aan een bloeduitstorting te denken maar daar komt volgens mij geen warmte bij Verward

WenS

Berichten: 747
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 20:30

Misschien een soort kneuzing ?
Verder kun je het natuurlijk wel koelen en behandelen
met groene klei (tegen de zwelling) voordat de dierenarts
komt. Laat even weten wat de dierenarts ervan zegt,
Groetjes Wendy Lachen

opala

Berichten: 6374
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 23:08

Wondvocht. Volgens mij trekt dat vanzelf wel weg, net zoals het wondje. Gewoon opletten dat het niet gaat ontsteken. Maar overleggen met je DA kan je natuurlijk altijd. Beterschap voor Max.

shaneen
Berichten: 976
Geregistreerd: 15-09-02
Woonplaats: een leuk klein plaatsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 02:10

Denk eens als je zelf een bloeduitstorting heb is het toch ook warm!?!? Kan heel goed een hemathoom zijn hoor, of idd wondvocht maar mocht dat het zijn dat word dunner na het afspuiten en stappen, succes ermee