magneetbandage??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
KimThirza

Berichten: 275
Geregistreerd: 30-11-02
Woonplaats: zoetermeer

magneetbandage??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-03 20:48

hallo iedereen..

ik heb een vraagje mijn paard heeft 2x dat synovia gehad te dunne gewrichtsvloeistof nu heeft ze weer wat vocht in haar been, ik heb nu zon magneetsok bij de paardendrogist betseld, maar nou wil ik weten of jullie al ervaringen hebben ermee.. ik heb hem wel al binnen maar ik vind het een raar ding ik heb dan die kogelmagneet, maar vind het raar dat, dat zou moeten helpen met de doorbloeding enzo het zijn ook van die magneten die niet echt sterk zijn. en weten jullie wanneer je zon ding het betse kan op doen??
groetjes kim

@smousje

Berichten: 517
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-03 21:08

Hai,

Ik heb van die magneet onderbandages gekocht voor mijn gronisch kreupele draver.
Ze krijgt ze iedere zondag om voor 6 tot 8 uur die dag.
Dit omdat onze stal zondag tussen 12 en 18 gesloten is.

Ik heb zelf ook een magneetband voor om mijn pols en die draag ik ieder 12 uur(dus 12 uur om en 12 uur af)
Dit zou met de paarden ook het beste zijn(denk ik) maar voor mij niet dagelijks haalbaar.
Als het nodig is dan laat ik de bandages gewoon een nacht zitten en haal ik ze er in de ochtend wel weer vanaf.
Ik moet zeggen dat ik er baat bij lijkt te hebben,sinds ik de band draag heb ik geen echte aanval van de reuma meer gehad zoals ik ze voor die tijd soms kon krijgen.
Ik heb iedere dag pijn maar het is voor mijn doen een stuk verbeterd en vandaar dat ik ze ook voor mijn paarden heb gekocht.

Groetjes Smousje.

boemel

Berichten: 8400
Geregistreerd: 13-12-01
Woonplaats: Azewijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 10:06

Ik heb de magneetpeesbeschermer gekocht.
Ik heb hem nog niet zo lang en weet niet echt of hij helpt.
Ik heb wel eens van een ander merk magneten geprobeert en dat gaf al meteen een goed resultaat (mooie droge benen).

Je moet er in ieder geval opletten dat je de magneten niet langer dan 16 uur om laat zitten. Verder moet je de magneten als je ze langer dan 1 week niet gebruikt op elkaar leggen.

Je moet ze vaak gebruiken, want het zijn geen wondermiddeltjes, maar middelen die op de lange termijn hun werking moeten geven.