Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
0Nanneke0 schreef:Hij is niet door de vorige eigenaar verkloot. Heb hem bij een stal gekocht en die hebben mijn paard laten inrijden door een professioneel iemand dus daar kan het niet aanliggen.
Dus jullie denken dat het toch iets met zijn rug is?
Ik heb volgende week een afspraak bij de DA..
Ariebren schreef:0Nanneke0 schreef:Hij is niet door de vorige eigenaar verkloot. Heb hem bij een stal gekocht en die hebben mijn paard laten inrijden door een professioneel iemand dus daar kan het niet aanliggen.
Dus jullie denken dat het toch iets met zijn rug is?
Ik heb volgende week een afspraak bij de DA..
Wel vreemd dat jij nu met de problemen zit.
Breng het paard terug naar de professionele inrijder en laat hem of haar het probleem oplossen.
En dan wel in de aanwezigheid van jouw persoontje, ONannekeO !!!
Ans schreef:Terug naar de stal die em ingereden hebben, vraag daar hulp/begeleiding als je zeker weten het medische uit kan sluiten.
0Nanneke0 schreef:Ans schreef:Terug naar de stal die em ingereden hebben, vraag daar hulp/begeleiding als je zeker weten het medische uit kan sluiten.
Met een ervaren iemand naar gekeken. Is het niet handig dat ik eerst even contact opneem met de stal waar ik hem gekocht heb?