Rhino: waar overal

Moderators: Angela, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Mikkie

Rhino: waar overal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-03 10:56

Ik las vanmorgen een heel stuk in de krant over die manege in Belgisch Limburg. Daar zijn al vijf paarden dood gegaan.
Ik vroeg me af waar de afgelopen weken overal Rhino is uitgebroken. Dan heb ik een beetje zicht op de ontwikkelingen en hoe dicht het in de buurt komt. Een lijst is altijd handig.

ps. dex is april 2002 geent tegen Rhino, werkt dat nu nog steeds, of kan ik hem nu beter opnieuw laten enten????

Quinzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 11:21

Nee die enting werkt dus niet. Ik woon in Belgisch Limburg en heb info aan mijn da gevraagd ik ben nu erg bang voor mijn paarden. De Rino die hier heerst is een nieuwe variant die nog agressiever is. Je kan je paard er niet tegen enten en paarden die geent zijn hebben er ook niks aan omdat het een andere varinat is. De paarden op Manege Alius die 5 die gestorven zijn waren trouwens geent. Deze Rino verspreid zich ook via de lucht en mensen kunnen het ook aan hun paaden doorgeven. Dus ik ben er echt bang voor. hopelijk krijgen mijn schatten het niet. Ik heb al 1 geluk dat ze niet op een manege staan maar hier op de wei. maar als het via de lucht komt kan je het natuurlijk niet tegenhouden.

www.Dyco.webs.com
Love, Language and Leadership

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie