welke dierenkliniek zal het beste zijn ?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
kuss

Berichten: 143
Geregistreerd: 07-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 12:17

haihai!! heb helaas ook veel ervaring met dierenartsen. utrecht is idd een goede, die veel mogelijkheden heeft. de accomodatie is groot en er is veel expertice. ik ben er altijd netjes en vriendelijk geholpen. een nadeel vind ik dat ze niet altijd het haar weg scheren en goed desinfecteren voordat ze gaan verdoven in het been. hierdoor kan het eerder gaan ontsteken. dit gebeurde bij een kennis van mij waardoor haar paard 4 weken op utrecht gestaan heeft. de kliniek van hofland in bodegraven wordt vaak bestempeld als de beste op het gebied van beenprobroblemen. persoonlijk vind ik het goede dierenartsen maar erg onvriendelijk. bij mij begonnen ze een paard al te behandellen zonder dat er eerst uitleg en overleg had plaats gevonden. ik vind het prettig om eerst te weten wat er aan de hand is voordat ze gelijk beginnen met behandellen. ze hebben wel een goede kraker in dienst. de beste vind ik eigenlijk van schie in wassenaar, die ook al vaak genoemd is. wordt daar altijd super behandeld en ze zijn heel duidelijk. van schie is ook de dierenarts die elke 4 jaar de nederlandse olympische equipe begeleid. dit zegt natuurlijk ook wel wat. veel succes ermee!!! kuss

Marjoo
Berichten: 79
Geregistreerd: 26-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-04 08:56

maandag a.s. gaan we naar kliniek Vinkinga. Het kon echt heel snel.

Ik ben benieuwd wat er uit komt! Alvast bedankt voor de vele reacties en alle tips!! OK dan!

danifur

Berichten: 2204
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: oostzaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 13:01

ik ga altijd naar emmeloord!
goeie ervaringen met muiswinkel.
ben erg te spreken, wil geen andere kliniek meer.

thebear
Berichten: 1
Geregistreerd: 23-10-05

Re: welke dierenkliniek zal het beste zijn ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 14:32

Zeer goede ervaringen met DGC Den Ham. Hier zit Asveld,hij behandeld peesproblemen met beenmergtransplantaties en stamceltherapie en hij behandeld ruggen van paarden met o.a. acupunktuur en chiropractie.

Apple

Berichten: 76239
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Re: welke dierenkliniek zal het beste zijn ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 19:03

Dit topic is een jaar oud . Ik zet een slotje.