Waarom nou????

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Robyn

Berichten: 1592
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Naarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 15:34

Goed joh dat je de baan hebt. Toch een klein lichtpuntje.

Veel sterkte met Miro..

AnjaKos

Berichten: 2426
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-03 13:01

Ik heb nu 3 dagen gewerkt en het bevalt prima, de uren vliegen voorbij OK dan! Ik ben wel een beetje Afbeelding maar da's logisch, ik heb 2,5 jaar op mijn kont gezeten en nu is het weer aanpoten..Vanavond werk ik van 21.00 tot 02.00 (en dan nog opruimen en schoonmaken Bloos! ) dus dan zal ik morgen wel tot een uur of 12 Afbeelding

Miro is de laatste 2 dagen weer helemaal de oude en ik moet echt opletten dat hij niet in mijn nek springt Tong uitsteken Gisteren liep hij me al omver en toen heb ik hem maar even verteld dat hij dat NIET MEER moet doen Knipoog Ook moet ik hem echt een hoofdstel indoen anders heeft hij helemaal maling aan me....Ach nog 5 weken....... Scheve mond

yesta

Berichten: 193
Geregistreerd: 30-07-03
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 02:14

Wat tof joh! dat het idd allemaal nog is goedgekomen OK dan!
en die ierse pub, daar kom ik ook wel 's af en toe doordeweeks, wat grappig!
Veel sterkte met alles iig nog....en ik ben echt heel blij voor je, echt super! OK dan!

Pascha

Berichten: 4289
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 13:32

Tja, stappen, leuk he? Ik moet nu nog 3 weken, gelukkig is die van mij wel rustig......Lachen

AnjaKos

Berichten: 2426
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-03 14:35

yesta schreef:
en die ierse pub, daar kom ik ook wel 's af en toe doordeweeks, wat grappig!


Het is wel de Ierse Pub in Huizen heh Knipoog Holy Moly heet ie. Ik weet dat er in Bussum ook 1 zit maar dat is 'm dus niet Tong uitsteken

AnjaKos

Berichten: 2426
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-03 20:02

Nou volgende week dinsdag gaan we maar weer eens een rondje Emmeloord doen met Miro Rolleyes Ik weet nog steeds niet wat ik er van moet denken en heb er nog steeds geen goed gevoel bij Boos! De ene dag denk ik: "nou hij is goed" terwijl de andere dag hij weer heel slecht is. Ik ga toch eens met Emmeloord overleggen of het niet een goed id is om er een chiropraktor (of hoe je dat ook schrijft Scheve mond )bij te halen. Zo aan de hand en los in de paddock loopt hij goed maar als ik er op zit en ik ga hem een beetje "rond" en over de rug heen rijden dan gaat hij "huppelen", na een paar passen is dat wel ok maat zodra ik hem dan weer uit laat schuiven doet ie het weer...Ik denk nog steeds dat het uit zijn rug komt en dat er daar ergens een zenuw klem zit ofzo....we'll see. Scheve mond Boos!

Xantha

Berichten: 4624
Geregistreerd: 03-04-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 20:14

Ik heb net je hele verhaal door gelezen.
Wat een gedoe zeg. Mijn eerste gedachten was ook, komt het niet uit zijn rug??
Als dat het is dan weet je tenminste wat je eraan kan doen, het is zoiezo fijner als je weet wat het is!!

Heel veel sterkte komende dinsdag, een nieuw jaar een nieuw begin?? OK dan!

Robyn

Berichten: 1592
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Naarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 00:03

Je kunt aan Esmee vragen wanneer Ingrid Kuijpers weer komt. Als je ziet hoe stoert nu loopt (dat is echt ongelooflijk). Misschien kan ze even kijken of ze misschien wat kan doen. Baat het niet, schaad het ook niet zou ik zeggen. Maar iig heel veel succes en hou ons op de hoogte Knipoog

AnjaKos

Berichten: 2426
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-03 13:34

Helaas schaadt het nu wel voor mijn portomonnee Scheve mond Als Emmeloord met verwijst naar een Fysio of Chiropraktor dan wordt het geloof ik wel vergoedt door de verzekering maar dat moet ik even overleggen...

yesta

Berichten: 193
Geregistreerd: 30-07-03
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 14:03

Ingrid Kuijper rekent 12,50 voorrijkosten, dan kijkt ze eerst wat er aan de hand is, dus je hoeft verder nog niks te betalen... als zij denkt het te kunnen oplossen, dan is de keuze aan jou of je de behandeling wilt voortzetten. wij kwamen niet boven de 100,- uit in totaal, bij yesta's behandeling, en zij is op 3 plaatsen "gekraakt" en loopt weer helemaal super! Knipoog

AnjaKos

Berichten: 2426
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-03 13:53

Ik moet de 6de toch naar Emmeloord dus ik zal eerst eens mijn idee en diagnose voorleggen, kijken wat ze zegt (of zeggen want ik weet niet wie van de 3 Astrid Bos, Frerik ter Braake of Krijn v Muyswinkel er naar komt kijken). De ene dag loopt hij alsof er niets aan de hand is en de andere dag dan is het weer helemaal bal.... Verdrietig We'll see..... Scheve mond

BenI

Berichten: 275
Geregistreerd: 09-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 14:03

Anja, Je baas kan je niet zomaar ontslaan. Hij kan je op staande voet ontslaan moet moet daar dan een dringende reden voor hebben en deze dringende reden direct aan je mededelen. Doet hij dit niet is het ontslag nietig en dus vernietigbaar. Alleen moet jij daar dan een beroep op doen. Je kan dan een schadevergoeding van je baas eisen. De enigste voorwaarden daaraan is dat je je beschikbaarhoud voor werk. Ook moet hij bij onstlag een ontslag aanvraag indienen bij het CWI en na toestemming de opzegtermijn in acht nemen. Doet hij dit niet kun je nakoming of schadevergoeding vorderen. Als ik jou was zou ik er eens een advocaat naar laten kijken. Want ontslag op staande voet kan alleen met een dringende reden. En dat jij niet op je werk verscheen nadat je vrijgevraagd had... omdat je een dringende reden had om vrij te moeten nemen is voor een werkgever geen dringende reden.

Veel succes en ik hoop voor je dat het met je paardje snel beter gaat.

AnjaKos

Berichten: 2426
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-03 15:15

Haha Ben je zal eens beter moeten lezen Knipoog Ik heb uiteraard een advocaat ingeschakeld en heb al gewonnen maar zoals er ook in staat heb ik al 7 weken een andere veeeel leukere baan Haha! Dat probleem is al opgelost en ook niet belangrijk verder....Miro is belangrijk en ik zal het zo nog een keer doen al verlies ik daarmee een baan, het gaat hier om een levend wezen met een hart en gevoel en als een werkgever daar niet mee kan omgaan dan wil ik met dat soort mensen niet eens iets te maken hebben Tong uitsteken Werk interesseert me niets zolang het belangrijkste in mijn leven pijn heeft.... Scheve mond

AnjaKos

Berichten: 2426
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-04 15:46

We zijn niet naar Emmeloord geweest vandaag aangezien ik geen vervoer heb kunnen regelen Scheve mond Wel heb ik Astrid Bos telefonisch even gesproken en uitgelegd wat ik zelf van de situatie vind. Helaas kon zij niet veel zeggen zonder hem terug te zien... Ikzelf vind het ergens onnodig om naar Emmeloord af te reizen aangezien het met Miro de ene dag goed gaat en de andere dag niet, het kan maar zo zijn dat vandaag een goede dag is maar morgen kan het wel weer slechter zijn Scheve mond Nou ja we wachten wel weer tot ik vervoer kan regelen en dan maak ik een nieuwe afspraak..tot die tijd klooien we wel zo verder en zal ik Ingrid Kuipers bellen Verward

yesta

Berichten: 193
Geregistreerd: 30-07-03
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 17:44

Ik zou ingrid zeker bellen! nee heb je en ja kun je krijgen...het kan iig nooit geen kwaad, en om alleen de voorrij kosten hoef je het ook niet echt te laten... Knipoog
succes!

AnjaKos

Berichten: 2426
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-04 14:35

Ingrid is gisteren geweest en heeft Miro helemaal nagekeken en een nekwervel rechtgezet. Waarom Miro nou niet kreupel loopt wanneer Emmeloord hem verdooft in zijn kootholte blijft een raadsel...Wat eigenlijk iedereen + ikzelf al dacht lijkt het toch voornamelijk aan de kniebanden te liggen, deze zijn zo zwak dat hij met "werk" simpelweg verzuurd dat doet zeer ja Verdrietig Nu moest ik gisteren onder het zadel stappen draven en galopperen en ik vond het doodeng Verdrietig .. ik ben zo vreselijk bang dat hij weer zo kreupel gaat lopen maar aan de andere kant klinkt haar diagnose + behandeling logisch. Ik moet nu vanaf vandaag dus met hem aan het werk, heel veel cavalettie stappen en draven Scheve mond en dan komt ze over 2 weken weer terug om hem nog een keer met laser te behandelen.. Dus ik ga hem zo maar eens heel voorzichtig longeren met cavalettie en daarna afsponsen met warm water en spiritus en daarna met een laag cooling gel onder het solarium...we zullen zien, ik vind het doodeng Scheve mond

Robyn

Berichten: 1592
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Naarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 15:23

Ik hoop echt dat het snel goedkomt met Miro.
Hou ons op de hoogte he...

Veel succes!!!

mijndario
Berichten: 1857
Geregistreerd: 26-06-03
Woonplaats: Sittard, (Munstergeleen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 15:44

Wat een verhaal.....
Ook nu is het weer afwachten he Scheve mond
Veel sterkte!

AnjaKos

Berichten: 2426
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-04 22:11

Nou ik heb vandaag voor de 3de keer Miro een half uur gelongeerd met drafbalkjes en.....tot nu toe niet kreupel Bloos! Ik durf nog niet TE positief te zijn maar het lijkt goed te gaan... Scheve mond Nog ff spannend dus, als er na een maand nog niets aan de hand is durf ik misschien wel weer adem te halen maar nu nog niet Knipoog

yesta

Berichten: 193
Geregistreerd: 30-07-03
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 22:47

zet hem op! OK dan! en geef de moed niet op he!? Knipoog
Knuffel van Nath.

AnjaKos

Berichten: 2426
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-04 14:15

Ik heb maandag en woensdag 1 uur buiten gereden en ook dit ging goed Haha! Haha! Haha! Zou het dan toch??? Tong uitsteken

Robyn

Berichten: 1592
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Naarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 16:28

Ik hoop het echt voor je zeg.
Je bent al zo lang bezig.

We duimen echt voor je OK dan!

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 17:21

Jeetje wat een verhaal!!
Ik hoop echt voor je dat het goed blijft gaan!!

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 12:30

ppppppffffffffffff ik hoop echt voor je dat het goed blijft gaan .. Duim nog steeds met je mee .....

Duhelo

Berichten: 28611
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 12:47

hoe gaat het nu met hem? hopelijk komt hij er helemaal bovenop!