Er zijn in dit topic al heel veel tips gegeven. Maar dan zul je wat pag. moeten gaan doorspitten

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Inoterry schreef:Aaargh, Ino schudde vandaag zelfs met netje en masker. Gelukkig niet zo erg dat hij niet meer te rijden was maar toch. Zijn vacht voelt ook heel ruw aan, dat heeft hij nog nooit gehad.
Hij leek wel meer eetlust te hebben, maar hij heeft vandaag voor het eerst zijn nieuwe voer gehad en heeft zorgvuldig het oude voer er uit gezocht, de rest liet hij liggen. Ik had het notabene zelfs door elkaar gemengd
.
Ik zal wel weer gewoon geduld moeten hebben.
corinne1981. Ik denk toch dat gezien de grote hoeveelheid aan redenen waarom een paard kan gaan headshaken dat het toch raadzaam is om eerst een DA te raadplegen.
Citaat:corinne1981. Ik denk toch dat gezien de grote hoeveelheid aan redenen waarom een paard kan gaan headshaken dat het toch raadzaam is om eerst een DA te raadplegen.
singasong schreef:Inoterry schreef:Aaargh, Ino schudde vandaag zelfs met netje en masker. Gelukkig niet zo erg dat hij niet meer te rijden was maar toch. Zijn vacht voelt ook heel ruw aan, dat heeft hij nog nooit gehad.
Hij leek wel meer eetlust te hebben, maar hij heeft vandaag voor het eerst zijn nieuwe voer gehad en heeft zorgvuldig het oude voer er uit gezocht, de rest liet hij liggen. Ik had het notabene zelfs door elkaar gemengd
.
Ik zal wel weer gewoon geduld moeten hebben.
corinne1981. Ik denk toch dat gezien de grote hoeveelheid aan redenen waarom een paard kan gaan headshaken dat het toch raadzaam is om eerst een DA te raadplegen.
Het zou kunnen dat in het begin van de behandeling de symptomen verergeren. Dat gebeurd vaak bij homeopatisch middelen. Hoelang ben je er nu mee bezig? Ruim een week, of al langer?
ellepel schreef:ohw nu ben ik even helemaal blond,maar welke kuur deed je ook maar weer?
ellepel schreef:dacht ik al,drainage compositum![]()
wat ik wilde zeggen:
veel paarden kunnen in het begin daar hoofdpijn van krijgen![]()
verklaard misschien het meer schudden van dit moment en is misschien dan ook even iets om over na te denken?
ap had er ook last van namelijk.toen ik het ongeveer 10 dagen aan het geven was,merkte ik dat hij hoofdpijn had, hij stond met zijn hoofd naar beneden,hield zijn ogen het liefste gesloten en was sjaggerijnig.
bonita:
even een paar bladzijden teruglezen want die vraag is afgelopen week zeker al vaker gesteld