Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
Pareltjes schreef:Ook een merrie gehad met tumor. Tijdens de dracht veranderde ze in een onstuimige hengst. Als het veulen eruit was ebde dat weer weg. Ik heb er niets aan laten doen anders dan monitoren. Had toch al een stal vol hengsten dus kon er tijdelijk nog wel een bij. Ze was wel altijd goed onder apèl maar een breemde moest niet proberen ook maar iets met haar te doen. Dan werden ze fijntjes tegen de muur geplakt. Maar voor mij was ze een toppaard.
Ik duim dat alles goed zal verlopen!!!
Zinzi_jewel schreef:Pareltjes schreef:Ook een merrie gehad met tumor. Tijdens de dracht veranderde ze in een onstuimige hengst. Als het veulen eruit was ebde dat weer weg. Ik heb er niets aan laten doen anders dan monitoren. Had toch al een stal vol hengsten dus kon er tijdelijk nog wel een bij. Ze was wel altijd goed onder apèl maar een breemde moest niet proberen ook maar iets met haar te doen. Dan werden ze fijntjes tegen de muur geplakt. Maar voor mij was ze een toppaard.
Ik duim dat alles goed zal verlopen!!!
Had ze een tumor of een cyste?
Ik zou ook al zou ik haar zo kunnen houden , niet willen aandoen met een bal aan haar eierstok rond te lopen .
Heb ook liever een normale merrie dan een die van 0 naar 100 omslaat .
Voor het paard zelf ook niet fijn , zie de onrust op haar gezicht als ze in hengst modus gaat .
En ben zelf best wat gewend als voormalig groom .