Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
geerke schreef:ik zou toch eens vragen aan de dierenarts of hij een huidschraapseltje onder de microscoop wil leggen(of heb je zelf een microscoop)
Dit kan niet goed zijn....trouwens jij bent er heilig van overtuigt dat het geen schimmel is....ik weet het nog net zo niet...
We zullen zien....
CubaLibre schreef:@letitzia: ik doe ook nietnijdig maar word er n beetje ziek van om telkens te moeten herhalen terwijl de dingen die ze zeggen al lang uitgesloten zijn...
@russel: kijk hier kan ik wat mee en dit lijkt erg op de aandoening die mijn merrie kan hebben... n andere bokker had me dit ook al gezegd maar kon er niets over vinden... zal me er morgen eens in gaan verdiepen. bedankt voor de tip!!!
CubaLibre schreef:Mijn engels is best goed dus zal eens naar dat stukje gaan kijken...
Ze heeft geen jeuk (behalve dan van de losse haren maar dat lijkt me logisch), heb inderdaad n merrie dus je wil zeggen dat t dus hormonaal kan zijn (wat wij ook denken).
Heb ik mischien nog n erg rare vraag maar denk je dat ze hier nog overheen kan groeien of moet ik er van uit gaan dat ze dit 2x per jaar zal hebben (dus bij elke rui-periode)?