reiki???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 12:29

Pellie schreef:
Gam houdt niet zo van reiki, heeft er geen geduld voor ofzo. Toen ik het hem een tijd lang stuurde werd hij er helemaal hoteldebotel van, overdosis aan energie ofzo... Haha!

Ik stuur meestal, kan ik meerdere mensen/dieren in één keer pakken en het is soms gemakkelijker omdat de patiënten niet altijd binnen handbereik zijn.

Ik heb een paar jaar één van mijn katten behandeld, die had een rugblessure waardoor de spieren in zijn achterhand verdwenen. Hij heeft er nog goed op kunnen leven ware het niet dat hij afgelopen vrijdag eindelijk eens is aangereden en het niet heeft overleefd. Eindelijk zeg ik omdat hij met zijn zwakke lijf wel 100x per dag de drukke weg overstak.

Maar goed, reiki is een fijn middel om kwalen te verhelpen maar denk er om dat er best wat prut omhoog kan komen waardoor je pony in het begin nóg nerveuzer kan worden of andere kwalen tevoorschijn komen.

Succes!

Neem ajb geen volgende potenti-ele verkeersslachtoffers aan dukke weg?! Namens hen: en Ach gut
Citaat:

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 14:08

Hahaha... ja achteraf een koe in de kont kijken? Haha! Ik had hem de afgelopen 5 jaar ook wel binnen kunnen houden maar dan had ik een kat die was doorgedraaid. Nu heeft hij nog een geweldig leven gehad!