rhino in Limburg (België)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 23:20

Ik zit momenteel in het heet van de strijd, ja inenten zou volgens de dierenarts toch nog helpen. Vandaag zijn ze het paard van mijn vriend komen ineneten. Wedstrijden zijn afgelast en maneges afgesloten. Een vreselijke situatie hier!

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 23:24

ja,dan bel ik morgen dan toch maar even me dierenarts,als het mischien kan helpen.
bij ons gaan ook alle paarden de hele dag de wei op,dus ik doe het enten toch maar.

Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 23:28

Ik woon zo'n 20 min. van manege de Allius af, maar ze dachten dat het ziek paard het op wedstrijd had opgelopen dus gaan er waarschijnlijk nog meer gevallen komen opduiken. In elk geval zijn alle wedstrijden hier in Limburg afgelast. Vermits er 2 weken geleden nog een jumping is geweest in Allius vrees ik dat er nog meer gevallen gaan opduiken.

Quinzy

Berichten: 3067
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 12:21

Hee lientje waar in Limburg woon je dan? Ik woon ook op 20min van Alius ik woon in Genk. Ik heb nog in het Steinershof gereden ook in Alken. Ik ben ook echt bang voor de Rino. Maar gelukkig staat mijn paard afgezonderd op de wei en komt ze niet bij andere paarden. Maar ik blijf nu ook weg op maneges enzo. ik durf zelf de smit en mijn nhs leeraar niet te laten komen. Ze moeten de ziekte maar eens meedragen BBbbrrrr!!!

lore
Berichten: 349
Geregistreerd: 20-12-02
Woonplaats: Deurne (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 14:22

Beste,
ik woon nu wel in het Antwerpse, maar ik ben ook berebang voor het virus. Ik sta namelijk op een grote manége waar er veel komen en gaan. Verder is het van april geleden dat mijn paardjes tegen rhino geent werden (Da vond 2 maal per jaar te veel). Dus ook buiten de limburg hebben we met zijn allen schrik voor het virus

Winnetoe

Berichten: 131
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Puth

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 14:35

ik heb ons paardje gistren alsnog laten enten. Waarom?
Hoogstwaarschijnlijk zal dit niet helpen, maar mocht het fout gaan, dan heb ik voor mijn gevoel er wel iets aan gedaan. Ik heb me wel heilig voorgenomen in de toekomst altijd voor rhino te gaan enten.

silleke
Berichten: 1165
Geregistreerd: 27-08-02
Woonplaats: Hasselt België

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 19:54

mijn paard staat (zoals jullie wel zullen weten) in het midden van het 'strijdperk'. Op de manege waar mijn paard staat, komt op vrijdag een merrie rijden die ook in Allius rijdt. Maandag is iedereen bij ons
geent en tot nu toe verloopt alles goed.
Ik ben juist terug van daar en alles was rustig.
(de mevrouw van de merrie is vorige week niet kunnen komen wegens een trouwfeest, maar goed achteraf gezien.)
Ik hou jullie op de hoogte.

eefken

Berichten: 459
Geregistreerd: 22-11-02
Woonplaats: Herselt (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 00:01

Ik ben vandaag mijn paardje gaan weghalen van de manege... Ik zit ook bij het Antwerpse, maar toch heb ik ook schrik dat het virus zich zal verspreiden...
Ik heb het geluk dat ze bij me thuis op de wei kan staan, normaal staat ze in de winter op een manege, omwille van de binnenpiste die ik dan kan gebruiken... Maar nu heb ik haar liever thuis staan, zonder risico's!