Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. 

Isapaardje schreef:Ik heb eens gehoord dat het in kuil toch minder giftig is vanwege hogere temperaturen in het spul. weet niet of dit waar is overigens.

. Gisteren had ik het met een paardeneigenaresse uit de straat achter ons over het JKK. Zij had er nog nooit van gehoord. Voorlichting is dus duidelijk stap nr. 1 ... Anouar15 schreef:Het weiland naast onze stal staat ook vol en daar lopen ook pony's
Mac schreef:Anouar15 schreef:Het weiland naast onze stal staat ook vol en daar lopen ook pony's
Daar ben je klaar mee. Dan kun je er op wachten dat je het binnenkort ook in je achtertuin hebt!
De weilande waar de paarden van stal staan ligt naast dat andere weiland waar dat spul groeit, er zit alleen een sloot tussen. Ik heb er ook al met verbazing naar staan kijken, dat ze dat spul gewoon laten staan. Ik ben er ook niet blij mee, gelukkig wordt de wei waar mijn paard staat niet gebruikt om te hooien, maar toch 
hann schreef:Soms denk ik dat ik hier de enige Brabander ben op dit forum, maar het JKK groeit en bloeit hier ons ook boven het hoofd uit.
en hier is het dus al op TV geweest, en heeft het een paar weken geleden uitgebreid met site van kruiskruid in het Brabants Dagblad gestaan.