Er is n drolletje gemaakt , temperatuur was om 14 uur 38.7
Ze gaan zo echo maken om te zien hoe vol d'r maag zit . Maar n drolletje duidt op darmwerking Hoop dan dat goed genoeg zit met de maag dat ze wat kleine beetjes kan gaan eten . En we daardoor wat extra tijd gaan krijgen om te ontdekken welke gore bacterie er zit
Heb haar nog n beetje eten gegeven uiteraard overlegd En ook gevraagd haar vannacht nog iets te geven beetje mash Er is beweging in de darm . Er was vanaf dinsdag geen zelf gemaakte mest meer afgekomen .
Nu een paar mest balletjes . Arts zei erg droog , maar zelf vondt ik het mooie balletjes .
Ze oogt eigenlijk helder . Zij is nog niet klaar om het op te geven. Zodra ik dat zou zien, laten we haar gaan . Maar zover is zij nog niet . Bovendien zijn er kleine plusjes , wat maakt dat we nog niet opgeven. Het is nog te vroeg
Als zij nog niet klaar is, dan zou ik nog niet op durven geven, zeker nu het toch iets beter lijkt te gaan.
Hettieheks
Geplaatst: 14-04-24 20:33
Wat ongelofelijk lastig TS, artsen mogen in die zin je keuze niet beïnvloeden. Maar als het klaar zou zijn, dan zou je dat idee echt wel van ze krijgen.
Kleine stapjes zijn ook stapjes, als het zover wel is, dan weet je het! Voor nu gaat het iets beter, en daar mag je aan vasthouden! Sterkte en ik duim!
Ik zou wel graag willen dat de artsen me helpen als t genoeg is en ik niet nuchter kan denken . Ben nl wel nuchter ingesteld. Maar mensen die me kennen zeggen ook volg je gevoel en blijf goed naar Judy kijken , zij verteld het je wel .