Ik heb niet bewust voor witte leem gekozen, maar ik was de wanhoop nabij en dan probeer je het zoveelste produkt en toevallig

Ik weet dat Divoza het ook verkoopt, dus misschien zijn er meer ruitersportzaken die het verkopen.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ellepel schreef:denk ik ook ja,neem dan weer contact op met die gerrit zomer?
zegt me niks,wie is dat dan?
opisop,ik ha dem al gezien die deken van sectolin,maar meende dat de stof een heel stuk dunner was als de echte( rambo was dat toch?)
SuperRoos schreef:astrid, ik kan het niet vinden op de site, heb je de exacte link..
ellepel schreef:majo,als het echt zo ongelijk is moet je het gewoon afknippen,dat staat veel netter dan zo'n halve bos vind ik.
appie loopt onder regendkeen zonder hals, nog geen jeuk en dat blijft ook wel zo denk ik.
het stormt hier zo hard steeds dat die vliegjes wel wegwaaien![]()
astridelise,welke leem had jij nou dan?
waar vandaan?
ellepel schreef:ach nou,ik heb het al.
jij hebt dus inderdaad de kiezelderma.
wat grappig,ik dacht dat het een of ander speciaal spul was.
Bolus Alba D6
Wordt verkregen uit witte leem en staat absorbeert giftige stoffen op krachtige wijze (Diatomeeënaarde).
Sulfur D6Een homeopathische bereiding uit zwavel, heeft een positieve invloed op de werking van de zwavelstofwisseling en daarmee op vele belangrijke weefsels, zoals de huid, het hoorn, de gewrichten, pezen en banden.
en ik had inderdaad al goede berichten gehoord over de kiezelderma
ellepel schreef:ja klopt,we gingen lekker door elkaar heen he![]()
ik ken kiezelderma dus wel,is al een oud middeltje.
ik weet dat het vooral vanwege de zwavel zou zijn dat het enorm goed zou helpen bij huidaandoeningen.
wist je dat deze zogenaamde witte leem eigenlijk gemaakt is van skeletjes van plankton?( zoiets was het geloof ik)
zou ook weer goed tegen wormen werken.
ik heb het ooit gekocht,maar deed bij appie jammer genoeg helemaal niks