Paard terugkopen van de verzekering!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 23:00

En ik snap het niet, een paard krijgt de kogel vanwege het luchtzuigen en omdat zijn eigenaar zo'n muts was dat ze haar paard niet aankon? waar gaat het heen in deze wereld, vraag ik mij dan af.

Anne_GTI

Berichten: 18210
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 00:15

Het wrange vind ik in dit verhaal dat zij het paard afgekeurd krijgt terwijl anderen waarbij het paard beter af zou zijn met een kogel allerlei kunstgrepen moeten uithalen om het paard afgekeurd te krijgen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 00:59

annegti schreef:
Het wrange vind ik in dit verhaal dat zij het paard afgekeurd krijgt terwijl anderen waarbij het paard beter af zou zijn met een kogel allerlei kunstgrepen moeten uithalen om het paard afgekeurd te krijgen.



Dat is ook misselijk natuurlijk. Er zijn heel veel paarden die echt beter af zijn als ze afgemaakt zouden worden, paarden die ernstig chronisch kreupel zijn. En veel mensen moeten ontzettend leuren met zo dier voor die werkelijk afgekeurd word.

En zij krijgt met vaak janken bij de veearts het paard afgekeurd Scheve mond

Cute

Berichten: 2659
Geregistreerd: 08-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 00:59

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.
Mooi dat het je toch gelukt is om haar te kopen.
Ik ben zeer benieuwd naar de foto's.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 01:00

Uhh fotos Haha! Was vanmiddag nog even bij haar. Maar ik krijg haar niet te pakken Scheve mond
Ze vind het wel best in de wei.

Cute

Berichten: 2659
Geregistreerd: 08-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 01:02

Gewoon met je digi erachteraan!
Worden vast leuke actie foto's.

Anne_GTI

Berichten: 18210
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 01:19

Hihihi, moet ik je morgen helpen vangen? Misschien kent ze me nog wel...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 01:25

annegti schreef:
Hihihi, moet ik je morgen helpen vangen? Misschien kent ze me nog wel...



Is dat positief of negatief Haha! Mij kent ze ook namelijk Haha! En brokjes helpen niet in een wei vol vers gras Haha!

Anne_GTI

Berichten: 18210
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 01:35

Sil heeft met mij alleen maar positieve ervaringen hoor. Ik voerde haar nog weleens een beetje brokjes als ik er langsliep. De meeste paarden zien mij trouwens als "dat mens met altijd wat lekkers" Als ik de handen in de zak steek gaan de oortjes al naar voren....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 01:43

annegti schreef:
Sil heeft met mij alleen maar positieve ervaringen hoor. Ik voerde haar nog weleens een beetje brokjes als ik er langsliep. De meeste paarden zien mij trouwens als "dat mens met altijd wat lekkers" Als ik de handen in de zak steek gaan de oortjes al naar voren....


Met mij ook! Thuis iedere dag wortels, weggehaald bij de handelaar ( al zal ze dat vast niet bewust hebben meegemaakt, blijft een paard natuurlijk)

Maar het is te proberen natuurlijk Haha!

visca

Berichten: 449
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: Ochten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 23:32

Goed gedaan Pipo OK dan! ik wens je veel suc6 met je nieuwe aanwinst.
En ik hoop dat je ze gauw te pakken krijgt ik ben wel benieuwd naar de foto`s van je nieuwe paard.

Anne_GTI

Berichten: 18210
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 23:41

5 juni in ijsselmuiden zal ik mijn fototoestel wel meenemen... Maar ik denk dat ik niet alleen paarden ga fotograferen Schijnheilig Haha!
Pipo weet wel wat ik bedoel Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 23:47

annegti schreef:
5 juni in ijsselmuiden zal ik mijn fototoestel wel meenemen... Maar ik denk dat ik niet alleen paarden ga fotograferen Schijnheilig Haha!
Pipo weet wel wat ik bedoel Knipoog



Ja mensen kunnen raar staan kijken als de doden uit hun graf opstaan Haha!

Paradise

Berichten: 1936
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 02:39

Super dat je zoveel moeite voor haar hebt gedaan..!! Veel plezier met je nieuwe aanwinst, en veel suc6 op de keuring Haha!