Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Antheman schreef:smokey17 schreef:Is dit wel een slokdarm verstopping???? .
Dat is niet helemaal duidelijk.
Het is voedsel gerelateerd.
Antheman schreef:Even voor alle duidelijkheid:
Dit paard is net onderzocht op de kliniek, heeft daar 3 dagen gestaan.
Dit beeldmateriaal stuur ik maandag direct door en mogen ze beoordelen.
Achteruit lopen is een teken van ongelofelijke pijn hebben.
HeleneDas schreef:Ik snap niet zo goed dat je niet in paniek raakt ofzo en dat je dit rustig gaat filmen.
Je kan er denk ik beter een DA bijhalen! ( is al gedaan zie ik )
X
Antheman schreef:HeleneDas schreef:Ik snap niet zo goed dat je niet in paniek raakt ofzo en dat je dit rustig gaat filmen.
Je kan er denk ik beter een DA bijhalen! ( is al gedaan zie ik )
X
Lieve schat, wat denk je dat ik hiervoor gedaan heb??
Een DA bellen heeft op dat moment geen zin, die is er op zijn vroegst binnen een half uur. Dan is zijn aanval allang over.
Normaal gesproken haal ik direct zijn bak weg, nu heb ik hem laten staan om beeldmateriaal te verzamelen, zodat de Faculteit dit kan beoordelen.
knollentuin schreef:zo he,heftig! het lijkt wel of ie zuurstoftekort krijgt en daardoor in een "stuip"schiet weet niet hoe anders te zeggen. maar het lijkt er idd op alsof het uit de hersenen komt. hoe dat getriggerd wordt door eten? ik ga je topic wel volgen,heel veel succes hiermee. even een tip een kennis van mij moest haar paard na een verstopping vloeibaar voeren biks weken tot t waterdun was misschien helpt dat m om geen aanval te krijgen? want ik kan me voorstellen dat je mzo amper durft te voeren,hij draait zo ongecontroleerdrondjes dat t nog gevaarlijk is..
Antheman schreef:knollentuin schreef:zo he,heftig! het lijkt wel of ie zuurstoftekort krijgt en daardoor in een "stuip"schiet weet niet hoe anders te zeggen. maar het lijkt er idd op alsof het uit de hersenen komt. hoe dat getriggerd wordt door eten? ik ga je topic wel volgen,heel veel succes hiermee. even een tip een kennis van mij moest haar paard na een verstopping vloeibaar voeren biks weken tot t waterdun was misschien helpt dat m om geen aanval te krijgen? want ik kan me voorstellen dat je mzo amper durft te voeren,hij draait zo ongecontroleerdrondjes dat t nog gevaarlijk is..
Nat maken van voer hielp niet. Hij slurpte het water eruit en de natte brei schrokte hij alsnog naar binnen.
Ik voerde als volgt: de emmer met 3!!brokjes erin op een stoel. Die at hij en dan gooide ik er weer 3 brokjes bij. Net zolang totdat mijn schepje leeg was. Ik moest van de DA weer normaal voeren, daarom vandaag alles in 1 keer en de emmer op de grond.