keelpijn!! Hoe helpen te verzachten??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sampie
Berichten: 358
Geregistreerd: 02-01-02

keelpijn!! Hoe helpen te verzachten??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-11-02 15:05

Mijn paard heeft een geirriteerde keel, wat kan ik geven om het te verzachten? Ik dacht aan Honing, Saliethee, Siroop van de paardendrogist maar wat voor ideeen hebben jullie nog meer. Verward

De DA is geweest, longen e.d. klinken goed dus het zit voorin, Geen verhoging enz maar wel hoesten. Heb dus nog nog niets gekregen tegen een eventuele keelontsteking dus hopelijk wordt het niet erger.



Sampie
Berichten: 358
Geregistreerd: 02-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-11-02 13:57

Hee bedankt voor de tips. Kusje

Nou ik weet dat omdat ze al een aantal keren keelontsteking heeft gehad (toen scopie gehad) en ze nu dus weer dezelfde verschijnselen heeft. Ze loopt een beetje raar met haar hoofd zal ik maar zeggen en soms een droog hoestje met aandraven en een beetje raar geluid met ademhalen en veel drinken.

De DA is dus al geweest en heeft geluisterd > de longen klinken schoon. Dus het zit wederom voorin. Maar ik blijft allert en hinniken kan ze als de beste!! Zelfs als ze mega keelpijn heeft doet ze dat nog.

Trouwens bedankt voor jullie interesse!! LEUK Haha! en makkelijk dat je zo ervaringen kan uitwisselen. 2 weten meer dan 1 toch?
DOEG

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ELUNA, GoogleAdsense, Lauke en 137 bezoekers