ingespoten en nu maar hopen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Nathalie w

Berichten: 750
Geregistreerd: 05-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-01 11:10

Mijn paard hebben ze met Hyalonzuur gespoten voor hoefkatrolonsteking in de weke delen wat niet hielp omdat ze een schouderblessure had. Zie.hoefkatrol.nl verkeerde diagnose.


Nathalie w

Berichten: 750
Geregistreerd: 05-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-01 14:12

Hoi Andrea,

Toevalligerwijs plaats ik deze week bij een oproepje over informatie van Bioscan dat het met mijn paard na 7 maanden nog steeds zo goed gaat.Zondag maakte ze een rare stop in de bak en ze is weer terug bij af dus a.s vrijdag word ze weer behandeld. Vorige keer had ze drie behandelingen nodig en ging het perfect tot nu dus. Wie heeft heeft de clinic gegeven? Bij mij komt Betty Klootwijk.

Nathalie w

Berichten: 750
Geregistreerd: 05-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-01 14:41

Hoi Andrea, Betty komt uit Nieuwe kerk aan de ijsel. Ik baal er ook ontzettend van dat ze weer geblesseerd is want ze is pas zes maar we hebben nog nooit een vol jaar kunnen rijden zonder problemen en vorige week bleek mijn 3 jarige ataxie te hebben (Wobbler)en een lichte vorm van o.c.d.. Maar op een gegeven moment lijk je er wel aan te wennen.

Nathalie w

Berichten: 750
Geregistreerd: 05-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-01 06:53

Ja o.c.d is te opereren maar had volgens de dierenarts geen zin omdat haar ataxie een groter probleem is en daar eigenlijk niks aan te doen is. Gelukkig kan ze nog als recreatiepaard dienen en heeft ze zelf nergens last van. Beterschap met je paard


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 bezoekers