manueel therapeut

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
AniqueN

Berichten: 2041
Geregistreerd: 28-04-02

manueel therapeut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-02 20:49

hallo,
morgen ochten, ga ik met mij pony naar kootwijkerbroek om daar een bezoek te brengen aan de manueel therapuit.
Mijn instructrice zag al een tijd geleden dat hij zich vast houd bij zijn rug en dan vooral aan de linker kant.
Zijzelf is met haar paard ook naar die vrouw toegeweest en nog meer mensen bij ons op stal hadden er goede ervaringen mee.
Verschillende mensen hebben mij aangeraden, om er eens naartoe te gaan en nadat ik een paar keer met die vrouw zelf heb gebeld, heb ik besloten om een afspraak te maken (morgen).
Ik zou graag willen weten wat jullie ervaringen zijn met deze behandeling, ook graag wat het probleem was en wat de behandeling was, alvast bedankt!

daan
Berichten: 661
Geregistreerd: 16-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 22:03

Ik heb je gepb't!

Alvaron

Berichten: 1764
Geregistreerd: 26-03-02
Woonplaats: aan de voet van de Posbank

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 11:29

Als je eens vertelde WIE die manueel therapeut is?

AniqueN

Berichten: 2041
Geregistreerd: 28-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-02 16:15

Alvaron schreef:
Als je eens vertelde WIE die manueel therapeut is?


Dit heeft niet echt iets te maken met wie, ik vraag gewoon naar jullie ervaringen en ik ben niet uit op persoonlijke informatie over iemand.
Ik vind trouwens niet dat je dit erg aardig zegt, maar misschien vat ik het verkeerd op, ik ben inmiddels geweest.

Machie

Berichten: 16004
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 16:17

en??? hoe was het?

AniqueN

Berichten: 2041
Geregistreerd: 28-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-02 16:23

Ik vond de vrouw zelf alles behalve aardig, ik kreeg verwijten naar mijn hoofd in het begin, maar later heeft ze ze weer teruggenomen gelukkig. Ik had wel echt het idee dat ze wist wat ze deed en daar kwam ik natuurlijk ook voor.
Eerst kreeg hij een prik (verdoving) ik heb hem nog nooit zo rustig gezien, hij was echt knetterstoned Clown
De behandeling ziet er erg agressief uit, maar mijn instructrice vertelde me dat dat niet zo is.
Ik mag nu een week niet rijden en alleen stappen en licht longeren naar ontspanning, ook moet ik elke dag zijn rug masseren met een soort spul dat ik heb gehad.
Daarna mag ik weer rustig opbouwen, ik moet over 6 weken weer terug komen en dan zijn hopelijk al duco's rugproblemen voorbij!

Rosanne

Berichten: 2112
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Zeewolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 20:49

Ohh goed nieuws zeg!! Ik was er al naar op zoek op bokt hoe het was afgelopen, maar redelijk dus! Jammer dat de vrouw qua aardigheid tegenviel, maarja als duco maar beter word! En moet je dat dan zelf masseren? zal hij wel relaxed vinden Knipoog