*weer kreupel*****

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lusitano

Berichten: 2895
Geregistreerd: 13-09-02
Woonplaats: Wormerveer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-02 09:44

Ik heb ook een paard met HKO. Waarom probeer je het niet rijtechnisch aan te pakken? Het gaat er niet van over maar je kan wel de belasting op de voorbenen meer naar de achterbenen verplaatsen. Verder zou ik wel proberen om haar regelmatig in beweging te houden. Elke dag dus. Een goede doorbloeding is heel belangrijk in haar geval!!! lekker op het land dus en elke dag wandelen aan de hand.
Ik kan je echt aanraden om in ieder geval even op www.hoefkatrol.com te kijken.

Ein Pferd auszubilden bedeutet nicht nur,dass man es zum Gehorsam erzieht,wie viele es meinen. Genauso wichtig ist es,dass das Pferd mit Freude macht,was man von ihm verlangt. (Nuno Oliveira)

www.landschapsstal.nl www.caballos-andaluces.com


Lusitano

Berichten: 2895
Geregistreerd: 13-09-02
Woonplaats: Wormerveer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-02 14:29

Hoi Darinka,

Hangt af van de mate waarop je paard kreupelt. Maar als ze steeds weer opnieuw kreupel wordt zonder aanwijsbare reden zou ik haar toch eens op de foto laten zetten... better be safe than sorry!
Ik heb ook veel te lang aangemodderd met een paard met hoefkatrol ontsteking....

Ein Pferd auszubilden bedeutet nicht nur,dass man es zum Gehorsam erzieht,wie viele es meinen. Genauso wichtig ist es,dass das Pferd mit Freude macht,was man von ihm verlangt. (Nuno Oliveira)

www.landschapsstal.nl www.caballos-andaluces.com

Lusitano

Berichten: 2895
Geregistreerd: 13-09-02
Woonplaats: Wormerveer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-02 09:08

Heb er onwijs veel respekt voor dat je je toch nog zo inzet voor je paardje! Iwan (mijn paard) was ook afgeschreven door veeartsen. Ik heb dat ook niet willen aannemen en ik heb hem nu weer onder het zadel en hij is gezond en gelukkig als nooit te voren!!
veel geluk met haar!

Ein Pferd auszubilden bedeutet nicht nur,dass man es zum Gehorsam erzieht,wie viele es meinen. Genauso wichtig ist es,dass das Pferd mit Freude macht,was man von ihm verlangt. (Nuno Oliveira)

www.landschapsstal.nl www.caballos-andaluces.com


Lusitano

Berichten: 2895
Geregistreerd: 13-09-02
Woonplaats: Wormerveer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-02 09:10

Antoine de Bodt komt trouwens zaterdag van 9:00 tot 13:00 een clinic geven bij ons op stal...ik rij ook mee met Iwan.
Het is in Starnmeer nog geen kwartier rijden vanaf Alkmaar!

Ein Pferd auszubilden bedeutet nicht nur,dass man es zum Gehorsam erzieht,wie viele es meinen. Genauso wichtig ist es,dass das Pferd mit Freude macht,was man von ihm verlangt. (Nuno Oliveira)

www.landschapsstal.nl www.caballos-andaluces.com


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 53 bezoekers