Help: een jack russel met jeuk!!!!!!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Meavey

Berichten: 7556
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-02 14:52

Mijn tip: Verander van voer. Je moet voer gaan voeren dat vrij is van conserveringsmiddelen, anti-oxidanten, kleur-, geur-, en smaakstoffen. Ik adviseer altijd Jarco voer, dat is dus speciaal puur-natuur voer.
Jarco Hondenvoeders
Hoenderstraat 10
5846 AE Ledeacker
Tel: 0485-382324
Je kunt ze even bellen om te vragen of er bij jou in de buurt een leverancier zit. Eventueel bezorgen ze het zelfs.
Er zijn ook misschien wel andere voermerken die op het zelfde neerkomen, maar dan moet je maar even informeren bij de dierenwinkel.
Ik kom erg veel jeukhonden tegen, en voer, is naast vlooien, bijna altijd de oorzaak. Ik ben trouwens hondentrimster vandaar.
Blikvoer is absoluut SLECHT, nooit geven! Zit propvol bende, als je je hond echt wat bij wil geven, kook dan zelf een stuk kip of ander vlees in wat water, ook géén zout of kruiden erbij, en niet in boter bakken! Menseneten is te gekruid en zout voor honden. En supermarktvoer is precies hetzelfde, merken als Bonzo en Pedegree Pal bijvoorbeeld, zitten ook vol met die troep. Eukaneuba is dan al beter, maar nog niet perfect.
Als je ander voer gaat voeren, ook echt alleen dat voer voeren, dus ook geen hondenkoekjes of zo, die zitten vaak ook weer vol met van die stoffen en dan maar je het dus weer erger. Er zijn ook wel hondenkoekjes en traktaties zonder bende maar lees maar eens wat er in zit, vóór je het koopt. Hoop dat ik jullie hiermee wat verder help!
Er is, als dat niet helpt, ook nog de mogelijkheid dat je hond allergisch is voor een bepaald soort vlees. Zo heb ik een klant die d´r hond mag alleen kip of kalkoen en eentje die niet tegen rund kan. Maar daar kom je alleen achter met een speciale allergie-test.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amber_anne, Astrid_Brann, BeFunny, Binau, Celiien, FleurSandro, karlli, kimmetje26, Kloesje, lina1998, NadjaNadja, Thami, valonka en 118 bezoekers