*wat kost een operatie van een klophengst en is het gevaarli

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
allegria
Berichten: 104
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-01 21:08

Hoi dribbel,

Ik heb zelf een klophengstje gehad en ik weet dus wat het is die van mij was enorm fel en heftig onhandelbaar voor mij maar ik zal je eerst de keuzes geven die je hebt
1. laten castreren in kliniek kosten minimaal 800 gulden
2. hengst laten
3. verkopen
ik had hem heel erg graag laten castreren maar ik had het geld er gewoon niet voor dus heb ik voor keuze 3 gekozen hij is nu 3 jaar en wordt opgeleid tot circus pony voor een duits paardencircus anex musical genaamd das pferdenpalast dat reist door heel europa en ik heb nu een nieuwe pony een merrie dit maal en is nu drachtig ik hoop dat ik je heb kunnen helpen met deze moeilijke beslissing en je mag me altijd mailen ofzo groetjes suzanne


allegria
Berichten: 104
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-01 13:39

de risico's vallen op zich wel mee maar je zult er wel rekening moeten houden dat hij waarschijnlijk een paar dagen in de kliniek zult moeten laten maar dat is op zich niet zo'n ramp

allegria
Berichten: 104
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 13:43

sorry maar dan heeft je dierenarts een groote fout gemaakt een hengst mag officieel pas gecastreerd worden als beide ballen er tegelijkertijd uitgehaald worden dat is toen bij mij ook zo gegaan de pony was al verdoofd en lag al op de grond toen kwam de DA er achter dat het dus een klophengst was en is toen niet verder gegaan omdat je anders de pony kunt verkopen als ruin maar hij dat eigenlijk dus niet is en het dus gewoon fraude is


allegria
Berichten: 104
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-01 09:25

niet alle hengsten ligt eraan welke bal is ingedaald en welke niet zo schijnt het dus ook zo te zijn dat (weet niet of dat links of rechts is) een bal ruinen gedrag veroorzaakt maar als de andere bal blijft zitten hij zich gedraagt als een ruin (maae weet niet of dit waar is) ik weet het niet groetjes suus


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: laura_estee en 111 bezoekers