mijn pony word magerder...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

mijn pony word magerder...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-02 20:22

Toen Ewald kwam was hij al niet de dikste, als hij stils tond zag je zn ribben niet maar als hij bewoog wel...
Omdat hij erg aan de schijterij was heeft hij de eerste dagen alleen hooi en kuil gehad, maar na 4 of 5 dagen was het weer over dus nu krijgt hij 1 kg. biks per dag.
Maar hij is wel magerder geworden sinds ik hem heb...
Hij krijgt dus genoeg hooi, 1 kg biks en 3 handjes Pavo Stibro (met een schepje Fenegriek) per dag.. Zou op zich genoeg moeten zijn want veel doet hij niet en omdat hij nu schimmel heeft en hij daardoor erg suf is rijd ik hem niet en staat hij op rust (wandel elke dag met hem)...
Maar Gaby (staleigenaar) zei vandaag ook dat ze hem mager vond worden... Nu kan het best zijn dat hij wormen heeft, want de vorige eigenaar wist neit wanneer hij voor het laatst ontwormt was, vandaag heb ik hem dan ook ontwormt, dus we wachten wel even af, maar zou er iets anders kunnen zijn dat hij heeft???

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3


Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-02 18:56

ik weet niet wat voor brok hij krijgt, maar hij doet dus niks, staat de hele dag in de wei en komt eruit voor een wandelingetje en een poetsbeurt...
Omdat hij nu, na 1 dag wei, weer aan de schijterij is lijkt het me niet verstandig om hem slobber te voeren Haha!
Zou die schijterij van de ontworming kunnen komen?
Verder is die stibro (tenminste volgens mij was het stibro) geen gewone brok, maar een mengeling van spul, ik heb net even op de pavo site gekeken maar misschien is het ook wel stimix..

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-02 18:09

het is inderdaad Stimix.
En hij krijgt genoeg hooi en kuil, verder staan ze de hele dag op de wei, waar niet veel gras staat...
Ik heb wel de mogelijkheid om hem in een wei bij jaarlingen te zetten die vol gras staat, dat is kaal land (dus niet bemest)

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-02 20:19

Neee hij krijgt gewoon basisbrok (weet niet wat voor)...
En ik was in de war, hij krijgt als extra Pavo Stimix Haha! daar krijgt hij ongeveer 1 kg. per dag van...
Ik koop binnenkort Pavo slobber Lachen

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Angelo_J, ComscoreBot, Googlebot, Letsdunit, RobinSputnik, YandexBot en 21 bezoekers